zombie2be Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 tenkte å kjøpe den imorra:) har sett på den i 2mnd nå, og fordi om jeg har vogn(ikke fornøyd med den..) så mååå jeg bare ha denne til emmaljunga.. er dere fornøyd, hvordan er det med plass i liggedelen? følger stellebag med?
jompa & lille<3 2011 Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har den vogna og er SUPER førrnøyd:) Den er kjempe god å trille.. Men den tar stor plass i bilen. Lillemann ligger godt i den,den er lun og god. Liggeplassen er helt ok.Lillemann er nå straks 3 mnd å rundt 62 lang å det er fremdeles ganske god plass.MEn til vinteren må vi vel desverre bytte til sportsdelen:( Fikk med stelleveske og vogn pose til sportsdelen.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Hadde den...snufs..VRÆL!!jeg solgte den og angrer ennå!!!!!!! Skal definitivt ha den vogna når neste kommer:=) Liggedelen er det mere en god plass i.En av markedes beste vogn og har en av de største bagene. Jeg var sinnsykt fornøyd med vogna. eneste minus,var at den er litt tung....
pablo Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Hei, jeg har den. Kjøpte den brukt for bare en mnd siden. Kjempe fornøyd. Men kjøpte den også mye pga fargen også. Svart og rosa. Var umulig å få den fargen rundt den tiden. Men nå endelig.
1baby,og 1 spire Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har også den vognen. Er kjempe fornøyd stor og god plass og veldig god å kjøre. Stellebag og varmepose fulgte med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå