Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har ett egg på frys. Jeg skal ha nytt ivf-forsøk i uke 42, noe som er leeeenge å vente. Prøvde å ringe Haukeland i dag, men tror det er feriestengt der. Lurte på å begynne med progynova nå ved menstruasjonen i juli, for event egginnsetting i august. Dette vil da bli uten å prate med Haukeland før de er tilbake i august. Hvor lurt (ulurt) er dette?? Noen som har gjort det? Og hvis jeg har fryseforsøk i august, vil jeg da kunne ta et ordinært forsøk i oktober, om det ikke skulle gå veien???

Veldig, veldig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

det er ikke feriestengt på haukeland. Jeg var innom der i dag. De er nedbemannet, men er hvertfall sykepleiere der. Prøv igjen i morgen i telefontiden.

Det jeg har fått beskjed om er at det må gå tre sykluser mellom hvert forsøk. Tror jeg ville prøvd å smøre meg med tolmodighet å tatt det i uke 42(ja, vet det er lenge å vente)

Når hadde du forsøk sist?

Skrevet

hei

jeg var gjennom et ivf-forsøk i april med innsetting den 17.4. Det endte med SA ca 14 dager etterpå. I slutten av mai fikk jeg mensen og gikk direkte i gang med progynova for å forberede fryseforsøk i juni. Så jeg tror i allefall ikke du er for tidlig ute, men jeg vil selvsagt anbefale deg å ta kontakt med Haukeland først.

Hvor lang tid det bør gå fra et fryseforsøk til evt prøve nytt ivf-forsøk tør jeg ikke si noe om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...