Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har lykkes i fryseforsøk? Isåfall hvor mange egg satte du inn før du lyktes?

Selv har jeg hatt 2 insettinger, og ingen har gitt resultat. Er positiv ennå.... MEN, kjenner på meg at det snart må gå hvis ikke blir jeg trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid ved fryseforsøk. (Mistet desverre, men det hadde ikke noe med at det var fryseforsøk.) Så jeg har trua på fryseforsøk. Satte inn to egg siden det var det jeg hadde i fryseren. Ble ikke spurt en gang. Lykke til! Det går til slutt. Vi har klart det nå etter 2 forsøk med 3 innsettinger.

Skrevet

jeg ble gravid på 1.frys, men desverre tidlig SA. På S. Olavs sier de at det er ganske like prosentsjangser på ferskt og frys, men på en privatklinikk i Danmark som jeg har vært i kontakt med så sa de at det var ca 20% sjangs med frys mot nesten 40% ved ferskt..

Jeg hadde 7 innsettinger, de siste 3 med to egg, før vi endelig er gravide. Nå er jeg i uke 14 med tvillinger :-)

Ikke gi opp, jeg tenkte å gjøre det flere ganger, men nå er jeg sjeleglad for at jeg holdt ut!!!

Skrevet

Hei.

Eg lurte på det samme da eg var i din situasjon. Jeg er hatt 1 ordn forsøk og et fryseforsøk. Satt inn 2 egg. Er nå gravid i 19 uke. Synes det er såå flott at eg ville gi deg håp. Det er god sjanse for å bli gravid også i et fryseforsøk. Ønsker deg masse lykke til. Stå på. En dag blir det din tur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...