Princen min Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hvordan lager dere mme til bebyen deres????? Jeg har en gutt på 4mnd og 3 uker,jeg koker fortsatt flaskene,og smokkene,og koker opp vann... Hva gjør dere???? Jeg skal på tur t helga i campingvogna,er d da farlig at jeg koker vann i vannkokeren,og lager mme på d????????
Sunshine med småtroll:) Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 koker opp vann til mme på vannkoker.mini er 3.5mnd. han har ikke tatt noe skade av det=)
Pille~Pernille Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Vi bruker collet, og hver kveld lager jeg ferdig alle flaskene til neste dag. Ferdig mme holder ett døgn i kjøleskapet, så da står flaskene klare, bare til å varmes. Koker opp vannet i vannkoker.
Princen min Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg lager au om kvelden,og har da til neste kveld igjen... Men jeg har kokt vann på konfyren,men da skal e jammen prøve vannkokeren,hvertfall greit i vogna...
Pille~Pernille Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Det går så bra:-) Har bare brukt vannkoker, både hjemme og på hytta. Så kos dere på camingtur!
hellohello:-o Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Hvorfor ikke ta med ferdig nan på boks, slipper du å varme også når han er så stor. Bare hell i og mat han. Enkelt vettu Bør ikke koke flasker, bare vask de i varmt vann
Barbafin Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Da småen var på din gutts alder kokte jeg vann i vannkoker, kjølte det ned til ca 70 grader, hadde i pulver og kjølte alt ned til passe drikketemp. Alt ferskt hver gang. På tur hadde jeg kokt vann på thermos og kaldt vann på flaske. Hvis jeg da skulle blande 200ml mme tok jeg først 100ml kokende vann, så 40 ml kaldt vann, pulver i, så resten av det kalde vannet. Nå er småen 8,5 mnd og jeg bruker kokende vann fra vannkoker og kaldt vann fra springen eller flaskevann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå