Gå til innhold

termin 4 nov noen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei :)

jeg har termin 4 november..... er akkurat blitt sykmeldt. er veldig sliten. sover dårlig om natten... har en gutt som ble 1 år på søndag.. han er veldig aktiv.. hehe.. og veldig søt da :)

en liten stund siden jeg målte symfysen. skal til jm 28 juli. så vi får se da:) men jeg syntes magen min er stor også...

ekstremt mye liv der inne.. hun er sååå sterk go sparker mye og hardt.. er helt øm i magen.. hihi... :)

vet du hva du venter da?

nei, vi har valgt å ikke vite.... er spennende... er veldig nyskjerrig av meg, så alle synes det er så rart at jeg ikke vil vite noe.. :) er førstegangs... babyen blir første barnebarn på min side av familien, han har en søster som har 2 jenter, så det er store greier... alle gleder seg... føler på meg at det er gutt inni der... sikkert pågrunn av MYE sparking og føler at jenter ikke gjør slikt.. hehe.. men du skriver jo at jenten din sparker mye.. så vi får nå bare vente å se på hva som kommer ut:)

Så utrolig spennende å ikke vite kjønnet da.. hadde jeg aldri klart :) hehe.....

gutten min var super rolig i magen.. merket lite av han rett og slett... men jenta nå ja er helt i hundre.. men vet ikke om det har noe med kjønn å gjøre egentlig.. eller bare personlighet :)

blir spennende å se da :)

Jeg og :-) Førstegangs for min del og formen er veldig bra. Mye halsbrann i perioder og sover litt dårlig, ellers er magen ikke særlig stor men jm påstår jeg ligger over på SF mål så da har hun vel rett ;-) Men syns knapt nok med vanlige klær på, behagelig nok siden jeg har en ganske aktiv jobb.. Har merket mye liv og harde dult/spark, men de to siste dagene har det vært mer romstering og ikke så vondt, så kanskje h*n har snudd seg littegrann?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...