Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Vi er i gang med pdg i Sverige nå, men ettersom jeg har litt babymage enda, så er vekta mi høy nok til att bmi'en min er over 30... Det går ikke, så jeg må ned 5 kilo før vi får fortsette behandlinga. Jeg er satt opp på time i oktober, men går jeg ikke ned, så blir vi altså strøket fra lista... Jeg sliter skikkelig med å gå ned i vekt! Noen gode tips?
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Regelmessige måltider (små og hyppige). Pass på å få i deg nok kalorier- spiser man for lite så stopper forbrenningen opp og man går ikke ned i vekt. Drikk MASSE vann Og regelmessig mosjon. Siden du allerede har en liten tass fra før, så er det vel bare å kle opp ungen og fram med vogna og gå lange, raske turer!
Snooopi Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Meld deg på spinning! Du bruker kjempemasse energi:-) -og holde deg vekk fra brød, pasta, ris og potet!
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Uff... Det høres så slitsomt ut å trene Men må man, så må man. Gjør hva som helst for å komme igang igjen. Er så innmarri babysyk igjen
tonemor72 Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 hei Jeg vil anbefale deg et Grete Rhode (eller hvordan det skrives) kurs. Har selv gått på det og gikk ned 5,5-6 kilo på 7 uker. Og jeg hadde før jeg begynte på lurset en bmi på 25. Motivasjonene min for å gå et kurs var at jeg ville lære meg å spise sundt og regelmessig. Og jeg lærte masse om mat og fikk meg en a-ha opplevelse på hvor godt det gjorde for kroppen å være sunn. Et kurs koster rundt 1800 kroner men er så absulutt verd det. PS: jeg jobber IKKE for grete rhode assa Jeg er bare så superfornøyd med opplegget. Så de på gruppe som var overvektig gikk jo ned en 8 kilo på 7 uker, og det er jo RÅTT spør du meg Lykke til med vekttap... Dette klarer du
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Libra-metoden er også veldig effektiv. Det finnes en bok som heter "8 uker til et lettere liv" den inneholder masse info og gode middagsoppskrifter. Libra satser på 5 måltider pr dag. Til hvert måltid kan du enten velge å spise et GG helse-klibrød eller satse på fibertabletter.Det hjelper deg til å føle deg mett. Min erfaring er at det i tillegg hjelper om du baker brød selv (grovt selvsagt) Da er du mett lengre enn om du bare spiser kjøpe-brød. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå