Gå til innhold

da har jeg virkeli prøvd ALT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle flasker, alle typer erstatning, og kopp uten hell:( lille vil kunn ha mm.. så da prøver jeg å pumpe. men det kommer så lite:( kjøpte grøt idag som sto di kunne få fra fire mnd fra hipp... vurderer å begynne med det nå.

forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkers deg. Det er frustrerende.

Her ville hun ikke ta flaske med MME i det hele tatt.. Måtte pumpe og gi MM mange gange før hun skjønte at det var samme innhold.Jeg brukte bare avent til det gikk.Da det gikk greit forsøkte vi med blanding MME og MM..Og til slutt MME alene..

Nå tar hun flaske hvis jeg gir og det er rolig omkring oss.. Neste skritt er at pappa og andre kan gi flaske..Det har tatt oss en mnd nesten å komme hit.

Langt prosjekt.

Håper det ordner seg for dere. ellers er det andre muligheter også.Som du sier med grøt o. lign.

Har du snakket med helsestasjonen?

Skrevet

Hva er prolemet da? Jeg har også en baby som ikke tar noe annet enn pupp, hvis det er det som er problemt...

Skrevet

Er problemet at hun trenger mer mat? Hvis hun er over fire mnd så ville jeg uten tvil ha prøvd med litt grøt. Vi har også ei jente som kun vil ha puppen, har prøvd flasker og kopper i tre mnd (hun er seks mnd nå). Mater henne med vann med skje til måltidet og øver stadig med kopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...