nygift med spire i magen nr2 Skrevet 17. juli 2008 #1 Del Skrevet 17. juli 2008 Da var vi kommet hjem fra sykehuset. ENDELIG... kom hjem idag. Prinsessa vår ble født torsdag 10.07.08, men dro på seg lungebetennelse rett etter fødsel så vi har vært på inntenisven en stund. Men nå er hun frisk og alt bare bra Jeg vil få ønske alle dere andre LYKKE til Premien er faktisk verdt smertene, selvom det ser rimleig mørkt ut når du ligger der. ( Ihvertfall gjorde det det for meg.) Jeg stikker nok innom dere på treff en gang, men kan ikke love når, nå gleder vi oss veldig til å lande litt her hjemme !! Og Marie har helt rett... da har jeg født så da er det fritt frem for dere andre... hehe !! Ha en RIKTIG god sommer så lenge jenter Mange klemmer fra Heidi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138254623-hei-p%C3%A5-dere-sandefjord-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegutt-skal-bli-storebror! Skrevet 18. juli 2008 #2 Del Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer kjempe masse med lille prinsessa:):) Stakkars lillle som pådrar seg lungebetennelse med en gang hu kommer til verden. Det var godt alt gikk bra. Uansett hvor ille det er, så er det verdt det når lille nurket kommer til mor etterpå. Jeg har termin i dag, så jeg håper jo det skal skje no mer snart. Hadde jo svake rier i et døgn nesten fra tirsdag til onsdag, men de stoppet opp igjen. Så jeg håper det skjer no mer kraftig etterhvert. Det var ikke så veldig gøy å sitte på barselavdelinga på sykehuset å være gravid. Da får man en del sympatiske blikk. Men det vet vel du alt om Heidi:) Kos dere masse hjemme, så sier du ifra når du drar på treff. Så må jeg komme å se på herligheten. Hilsen Marie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138254623-hei-p%C3%A5-dere-sandefjord-jenter/#findComment-138259400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå