Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hun har vært syk i ca 1 uke. Har vært hos legen 2 ganger for å få medisiner. Det startet med krupp hoste. Nå er kruppen over, og hun er bare kraftig forkjølet. Dvs hun har fått feber også, ikke så høy. 38 gr. mot 36.6 når hun er helt frisk. Nå har hun sovet og sovet, siden igår kveld. Har bare tatt henne opp 3 ganger for ny bleie og pupp, på ca 20 timer! Før denne perioden med søvn, hadde hun to døgn hvor hun var utrolig urolig, både natt og dag. Enten er hun bare helt utslått, eller så er hun blitt verre. Det er dette jeg trenger hjelp til å bedømme. For etter at hun begynte å roe seg, har hun jo fått feber, og i tillegg den verste whisky stemmen jeg har hørt på en så liten.. hun har mye slim, men det har hun hatt hele uken,så det vet legen. Det store spørsmålet mitt er; skal jeg bare slappe av og nyte roen, eller skal jeg bekymre meg for at hun har begynt på en bakteriell infeksjon? Mest sannsynlig har hun Rs-viruset i seg fra før..
*Super*Mamman* Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hm... kan du ikke ringe legevakten å spørre da? En skal jo alltid ta det alvorlig når så småe barn har feber o.l... Men masse god bedring til den lille jenta di!
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Takk! Er bare det at jeg snakket med legen igår.. tok CRP som var helt fin.. han sa vi fikk ta en dag ad gangen. Og strengt tatt burde jeg vel vært fornøyd nå som hun er rolig og spiser. Hun tok nemlig ikke puppen på et helt døgn. Spiste for første gang idag tidlig.. Huff, blir jo så bekymret nå som hun er så liten enda.. alt blir lettere når de bare blir litt større!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå