Gå til innhold

Hallo alle ventende!

Anbefalte innlegg

Hei! Så hyggelig å finne en slik klubb der en kan snakke om graviditeten så tidlig- Er bare 5 uker på vei og er helt sprikkeferdig til å fortelle det til besteforeldre, slekt og venner, men har tenkt å vente til uke 12-14 slik vi gjorde sist. Har en gutt på 8 mnd. Gleder meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138254054-hallo-alle-ventende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hå ;-) Her skal det være et familieselskap der jeg nok uansett blir avslørt siden jeg ikke drikker alkohol, så da har jeg tenkt til å si det da. Da er jeg litt over 8 uker på vei. Synes det er greit å si det da, siden alle er samlet. Gruer meg egentlig litt, kjenner jeg. Liker ikke sånn oppmerksomhet. Da må jeg late som om jeg stråler av lykke og slikt *lol* Jaja, blir noe å snakke om, i alle fall *leravmegselv*

Er 5 + 2 i dag.

Halloen!

Er også sååå sprekkferdig, men mest for at jeg nå noen dager på rad må unngå alkohol, og være sjåfør, og da vil mamma og mine nærmeste skjønne det unasett, så hadde vært bedre å fortelle det sånn at de ble skikkelig overraska, på ordentlig. Så kanskje vi ikveld slipper bomben for våre aller nærmeste da vi er samlet uansett.

Men vi gruer oss, rett og slett for jeg liker ikke oppmerksomhet på noe som jeg syns er litt intimt...

Men dette blir spennedne, og jeg syns denne terminklubben er topp!!!

Jeg er også 5+2

Lykke til dere : ))

Jeg ble nødt til å fortelle det til svigers da vi for øyeblikket bor mer eller mindre hjemme hos dem.. Tror de begynte å lure litt på diverse humørforandringer og dårlig form... :)

Mamma vet også, men jeg gruer meg som fy til å fortelle til pappa, han var ikke glad sist... Selv om situasjonen er helt annerledes nå sitter angsten for at han skal snu ryggen til hardt i :-/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...