Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Da har vi vært å tatt gravid bilder (de meste uten klær)... Og resultatet ble bedre enn hva jeg hadde trodd på forhånd :-) Kommer nok til å ha et hengende på soverommet (litt unaturlig å nakne pupper hengene på stua). Gubben satt stort sett å glisa hele tiden.... -Så jenter selvom dere er store våg å kast dere ut i det og vær stolt av kroppen deres og den voksene magen!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Tok de på degogdine.no (i trondheim). Kostet 1500kr. Da får du 2timer i studio, cd med alle bildene (der han har arbeidet med en del av de). -Helt tydlig en fotograf som likte hva han holdt på med og var dyktig. Du hadde mulighet til å være "sjenert", ved at han gikk ut av rommet mens du stilte deg opp i avtalt posisjon (men jeg er ikke så veldig sjenert, så vi droppa det). Jeg var faktisk veldig overrasket over resultatet. Tok egentlig bildene fordi min mann er veldig fasinert av kroppen min når jeg er gravid (menn er merkelig herlige vesner, jeg var 58kg når vi møttes, nå hører jeg til her, og har gått opp 14kg når jeg har gått gravid, men mannen virker like fasinert!). Tenkte at "jaja vi får de på cd, så han kan jo få ha de for seg selv", men vi kommer til å printe ut bilde, for det var mange av de som ble veldig bra :-D
StorkeMammaen Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Vi vil se!!! Kan du ikke klippe bort hodet og sensurere litt?? Alle bilder av gravide er jo kun av de som er tynne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå