Gå til innhold

trenger ammehjelp!!! ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gut på 7 veker, og vi har slite med amminga fra dag ein! Såre brystvorter og to brystbetennelser er berre noko.

Når han var mindre kunne det gå tre timar mellom kvart måltid. Men no, om han berre får pupp, so kan det gå 1-2 timar mellom kvart. Føler han ikkje et seg mett kvar gong. Melka mi kjem veldig fort, og mykje, og han et veldig bra til å begynne med, men so daffar det av. Han svelger masse luft, noko som gjer at eg må avbryte måltidet innimellom for å få han til å rape. Om eg gjer dette for tidleg blir det hyling til han får puppen i munnen igjen, og rapinga uteblir. Etter eitpar slike gongar, sovnar han berre når eg legg han ved att. Etter å då ha humpa litt på han for kanskje å få opp rap, legg eg han. Enten så våknar han og vil ha meir mat(men berre litt), eller so søv han en time før det er på igjen med pupp. Kjenner heile matsituasjonen sliter meg ut. Har ødelagt ganske mykje av den gode barseltida.

Har gitt litt flaske forresten, med utpumpa mm og då kan han lett ete over 100 ml. Og DÅ kan han sove 3-4 timar!!

Prøvar å bytte litt på puppane slik at han får litt av kvar. Syns det er så vanskelig å vite når den eine er "tom". Dette får meg over på det andre problemet som har oppstått. Han er begynt å "klikke" med tunga bakerst i ganen liksom, når han drikk spes frå eine sida. Dette gjer at han mistar vakumet og etter ei stund blir han illlsint og nektar å ta den puppen meir. Roar seg då når eg legg han tilbake på den første puppen. Veit ikkje kva dette kan vere. Men kjenner eg begynner å bli drittlei!! Har prøvd å putte meir pupp i munnen på han, men hjelper ikkje på klikkinga. Han lagar ikkje den lyden so mykje på andre sida.

All suginga med kort mellomrom, gjer at brystvortene mine ikkje akkurat blir mindre såre! Vil ikkje slutte å amme, men no er eg lei alle problema!!! HJELP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på www.ammehjelpen.no

Send en e-mail og du får raskt svar, enten på mail eller telefon.

Der får du kontakt med eksperter på området.

Skrevet

Gjør som det blir foreslått - kontakt ammehjelpen!

Og så tenker jeg på en ting - kan det være at du bytter bryst for tidlig? Sånn at han ikke får den fete ettermelken, og på den måten fort blir sulten igjen?

Men kontakt ammehjelpen, så får du hjelp. For dette går det an å komme seg gjennom! :)

Skrevet

Hei!

Føler virkelig med deg.

Jeg tror det ville være lurt å la han ligge til det ene brystet til han selv ikke vil ha det lenger eller blir irritert på det. Da får han tømt brystet skikkelig. Men det er jo vanskelig når man er så sår. Jeg brukte en krem fra sebamed som het healing cream. Og den var fantastisk.

et kan også hjelpe å masere brystene før du ammer.

Lykke til

Stem gjerne:)

https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...