Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hei! Trenger noen svar.. Har ikke fått tilbake mensen etter siste ble født, hun er 17 mnd. Har vært en del uvel, slapp og trøtt i det siste. At jeg var uvel merket jeg for ca 3-4 uker siden. Jeg har hatt veldig mye utflod et par dager(har avtatt nå), men det var så mye at det så og si "rant" etter jeg hadde vært på do, eller like etter jeg var stått opp. Tok en test nå nettopp, men den var negativ(skal ta en i morgen tidlig og) Noen som vet om en graviditetstest gir utslag dersom det har gått for lang tid? Eller kan den taes når som helst? Har hatt vondt i magen med jevne mellomrom, da får jeg skikkelig vondt og blir kvalm. Det kommer helt plutselig, og varer ca 30 min. Dette skjedde første gang da yngste var et par mnd. Jeg håper noen kan svare meg, for jeg begynner å bli litt bekymret for hva det kan være. Ammet forresten i 16 mnd.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 ingen kan vel svare på om du e gravid eller ikke, men du kan jo være gravid uten at det vises på en graviditetstest enda, men da må man jo bare ha tomlodigheta med seg å vente..! eller ta en tur t legen å ta blod prøve!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Har du brukt prevensjon? Ser ikke at du nevner det -mulig jeg er blind
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 HI her.. Nei, vi har ikke brukt prevensjon. Har lyst på en til, men har ikke planlagt noe, da jeg ikke har fått mensen tilbake. Mente ikke at noen skulle svare om jeg var gravid eller ikke. Det jeg lurer på er om jeg kan være så langt på vei at det ikke vises på en test? Eller kan man se det på en test uansett i svangerskapet?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 det va ikke meninga å virke snerpat da! :-) morro om du er gravid da! men det er jo sånn at man skal ta test dagen man ikke har fått mens.. så vil nå tro det vises etter 3-4 uker men det er vel forskjellig på alle da !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå