Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hadde egentlig bestemt meg for Emmaljunga Edge Duo men jeg likte ikke sportsdelen på den. Men så fant jeg Teutonia fun og likte den veldig godt Men hvordan er hjulene på vinterstid ? Og på ulendt tereng ?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Har brukt vognen i litt over 2 år nå Hadde softbag i de første 5-6 mnd, og deretter brukt sportsdelen. Er veldig fornøyd med vognen. Har ikke behov for trille selv om barnet er blitt såpass stort, pga vognen er smal og lett og har svingbare hjul. Når du får litt større barn er det også greit at fotbrettet ikke er dekket av tøystoff, når støvlene er skitne og fulle av søle (er ikke sikker på om edgen har tøystoff, men city cross har hvertfall). Vognen rister litt på grus, og er litt vanskelig på skogssti hvis det er røtter eller greiner iveien. Er heller ingen vogn for store snøskavler, men da strever jo de fleste:) Låser hjulene hvis det blir vanskelig, så da går det stort sett greit. Det regntrekket som følger med er ganske udugelig, så jeg kjøpte et eget trekk teutonia selger, med regnskjerm. Alt i alt er jeg godt fornøyd med vognen:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 skriver under det som er skrevet ovenfor jeg:) den er veldig god og lun i sittedelen og det er godt i kaldt vær. jeg fikk med et gjennomsiktig regntrekk som jeg syns er det beste jeg har prøvd ihvertfall. men smak og behag god og stor handlekurv i tillegg. føler heller ikke behov for en trille for de er like smal. skal du ha en vogn i snø er den eneste som går ok i snøen, simo classic. men dette er kun en bagvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå