Gå til innhold

Va d koselig treff på Driv igår?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ skulle egentlig komme på treff da, syns d va genialt om vi kunne møttes i bukta, men været va jo ikke like genialt :/

Va d mange som va på treff da?

No e d jo nært for mange her, juli, august og september spesielt da :)

Æ tippe egentlig min augustbaby blir septemberbaby, slæktes han på mora så kommer han litt på etterskudd (Æ eee så dårlig på å rekke ting til tide... sånn som i går når d va treff :)

Va d non som hadde me sæ baby og kom på treff? Artig i så fall ;)

E d mange som e hær og sjekke fra Tromsø som skal ha i juli, august eller september?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, var ikke på treff i går. Hadde tenkt på det, men dro på kafé med søsteren min som er i Tromsø på ferie. Hun har bodd i Japan i mange år, så det er lenge siden vi var på kafé sist. Tenkte jeg skulle dra på treff førstkommende onsdag, men kan liksom ikke love noe for tida. Har termin om to dager... men jeg kan like godt gå over - det gjorde jeg sist.

Skrevet

Hei Ragnhild!? :) Æ va på treff igår med lille Noa-Nikolai og det va fire andre jente også med baby. To gravide, Elin og Mona. Va veldig trivelig!

Skrevet

Hadde jo tenkt og komme på treff i bukta, men regnet med at det ikkje blei noe av siden været ikkje va helt der... E veldig klar for treff snart kjenne æ... Gjør liksom ventetia litt kortere;) Også e det jo så koseli...Håpe alle jenten har det bare fint..

Skrevet

Æ e no her inne og hold mæ litt oppdatert, men rekk ikke noen treff for tida. Må dessuten ha med 3 åringen min da, å det bli for mye mas...

Siste innspurt på husbygging, så kan æ endelig lene mæ tilbake og vente på lillebror. Høygravidgrensa passert i går. Hurra!!

Håpe på å kunne være mer sosial etterhvert..

Skrevet

Hei Tone, stemme at d e mæ bak nicket, skal begynne å skrive mitt eget navn nederst kanskje :) Har ikke fått sagt gratulere til dæ me gutten! Håpe alt har gått bra! Så dæ i byen kanskje bare ei uka etter du va her, så æ skjønne d gikk fort etter d :) Sååå stas ;)

Og no e d bryllupsplanlegging som står på agendaen regne æ me :P

Husbygging på Cecilie og feriesysler rundt omkring, vi ligg ikke på latsia vi som får baby for tia :-) Æ har da lagt d over på mannen, utbygging (mer bod) og stallbygging, så vi får se om vi blir klar vi også etterhvert ;-)

Får håpe vi treffes på treff etterhvert no, har bare 2 uke igjen me jobb no, blir deilig. Da e æ no iallefall i byen og klar for å treffes etter jobb f.eks :)

Og hei Henriette også forresten (traff dæ på treffet på Aunegården i vår engang, æ som kom litt seint :P )

Klem fra Ragnhild.

Skrevet

Hei Ragnhild! :) Tusen takk! Alt gikk bra, æ fødte jo dagen etter æ va hos dæ på besøk, hehe. Vannet gikk kl. 2 på natta når æ kom heim, så va ikke rart at æ ble litt utålmodig på å dra heim i 22-23tida på kvelden hos dæ... Kjente det nok va nåkka på gang sjø. Æ e glad for at han hadd lyst å kom ei uke før termin, bedre tid te å planlegge bryllupet.

God ferie da og lykke til med fødslene etterhvert, vi sees sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...