Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 jenta mi har den siste uken hatt veldig løs mage. Hun bæsjer ikke hver dag, men når hun gjør det er det som om det er suppe som kommer ut. Flere som har opplevd det? Har det noe å si så lenge hun ikke bæsjer hele tiden? Hun er 9 uker.
Høst72 Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hei BC Lillegutt har veldig varierende mage, alt fra løs til hard. Har også opplevd at det som kommer ut er helt som vann... Nevnte det for helsesøster sist, og det var visst helt normalt. I hvert fall så lenge man ammer. Du kan jo alltids høre med helsesøster der du bor. Er ellers alt bra med dere? Med oss er alt bare bra, lillegutt er nå 7 1/2 mnd. Tiden flyr! Vi koser oss masse! Ha en fortsatt fin sommer! Klem fra
2SmåTroll Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 kommer ann på om du ammer eller ikke. Hvis du ammer så kan nok bæsjen bli veldig løs og det kan gå dager imellom. Helt normalt. Men hvis hun får mme så skal hun ha avføring hver dag sies det.
jentelykke + guttelykke Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Jeg vet ikke hva det skyldes, men vil si at sånn har det vært her i noen uker også. Jenta mi på 11 uker har gått fra å ha avføring ved hvert måltid til å ha myyye avføring en gang om dagen. Det ser guffent ut og er veldig vandig, og noen ganger er fargen mer mørkegrønn enn gul. Tror kanskje det ser vandig ut fordi det kommer mer om gangen enn tidligere. Altså at bleia ikke klarer å suge det skikkelig opp. Tror det meste er normalt når de får mm. Diare er det nok ikke, ettersom det ikke er avføring hele tiden. Ingen råd eller gode svar fra meg, men jeg har hvertfall opplevd det samme, og det kan kanskje hjelpe litt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå