Dozer Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Snuppa er snart tre mnd og nekter å spise av flaska og jeg begynner å miste melka! Har prøvd å la henne suge så ofte hun vil og pumpe itillegg, men det resulterte bare i super-såre brystvorter. Men hva gjør jeg nå....frøkna bare skriker, meieriet er tomt og flaska og koppen er bare dum!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Prøv å pump ut noen skvetter om du klarer, ta de i flaska og lag et litt større hull i flasketuppen! da renner det mer ut og de gjenkjenner smaken på melka så da tar de flaska lettere, etterpå så kan du prøve deg fram med litt mme!
Barbafin Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Hadde samme problemet da småen vår var ca 3 mnd. Nektet plutselig flaske og i puppen var det lite å hente. Vi løste det med å bytte flasker og smokk fra Avent til MAM. Det viktigste uansett er å ikke tvinge på henne flasken og stresse ned selv. En stresset baby vil ikke spise. I tillegg kan du prøve å skifte miljø... Gå litt.. hold henne annerledes (fra deg f.eks., sånn at hun kan se på noe annet mens hun spiser), avled oppmerksomheten hennes.. eller sett henne i vippestolen. Småen sluttet etterhvert å spise inntill meg. Tror det ble for varmt og dessuten var han alt for interessert i det som foregikk ellers i rommet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå