Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er snart tre mnd og nekter å spise av flaska og jeg begynner å miste melka! Har prøvd å la henne suge så ofte hun vil og pumpe itillegg, men det resulterte bare i super-såre brystvorter. Men hva gjør jeg nå....frøkna bare skriker, meieriet er tomt og flaska og koppen er bare dum!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å pump ut noen skvetter om du klarer, ta de i flaska og lag et litt større hull i flasketuppen! da renner det mer ut og de gjenkjenner smaken på melka så da tar de flaska lettere, etterpå så kan du prøve deg fram med litt mme! :)

Skrevet

Hadde samme problemet da småen vår var ca 3 mnd. Nektet plutselig flaske og i puppen var det lite å hente.

Vi løste det med å bytte flasker og smokk fra Avent til MAM.

Det viktigste uansett er å ikke tvinge på henne flasken og stresse ned selv. En stresset baby vil ikke spise.

I tillegg kan du prøve å skifte miljø... Gå litt.. hold henne annerledes (fra deg f.eks., sånn at hun kan se på noe annet mens hun spiser), avled oppmerksomheten hennes.. eller sett henne i vippestolen. Småen sluttet etterhvert å spise inntill meg. Tror det ble for varmt og dessuten var han alt for interessert i det som foregikk ellers i rommet.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...