Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Er litt tankefull for tiden... Hjemme har jeg verdens beste mann (som jeg virkelig elsker) og verdens sjønneste unge. Likevel er det på en måte en mann til som surrer i hodet mitt. Har kjent han en stund, og vi hadde sex en del ganger før jeg traff mannen min. Men det var liksom aldri ment å bli oss, noe vi begge visste. Har litt kontakt med han enda (lite siden han har flyttet - heldigvis kanskje?), og kan gjerne sitte i armkroken hans å "kose" (bli massert etc.). Jeg er ikke forelsket, og ser ikke for meg at vi skal bli et par noen gang, men skjønner ikke hvorfor han likevel betyr så mye for meg?? Blir helt tullete i hodet av meg selv... Vet jo at jeg egentlig bør kutte kontakten med han andre da. Men.. arh.. Finnes det noen som har følt noe av det samme eller?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 tror alle som har vært i et "udefinert" forhold føler det sånn noen ganger... tanker som: hva kunne det bli til, kan det bli noe seinere, hva tenker/føler han, osv.. i slike forhold har man egentlig ikke noe endelig slutt å det er det som er problemet for oss jenter!!! jeg hadde det sånn som deg, men valgte å kutte kontakten, nå tenker jeg ikke lenger på han, utenom hvis jeg hører navnet, eller ser noen som ligner osv... jeg ville kuttet kontakten hadde jeg vært deg ) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå