Nætte;mortil2 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Et eller annet plaget lilletuppa på fire uker i natt, så hun gråt mye fra litt over 1 til 3 i natt.. Før 1 var hun våken lenge så jeg lurer litt på om hun rett og slett ble overtrøtt... Så var det opp kl 6 igjen siden storebror på 3 år har ferie fra barnehagen og mannen min ikke har ferie enda. Så tålmodigheten er veeeeeeeeeeeldig kort i dag, og hodet verker og alt er bare tungt. Nå har jeg tydd til en film for at han skal få kose seg litt og hjernen min hvile litt. Måtte ringe mannen min og gi beskjed om at i dag må han prøve å komme hjem tidlig, for ellers blir det for tungt dette.. I natt var jeg så trøtt og sliten at jeg ble kvalm og redd for å miste lilletuppa, så måtte legge meg på senga med henne litt selv om gråten ble verre da.. Men kunne ikke holde henne lenger akkurat da, turde ikke. Så i natt må jeg bare be om at hun ikke blir plaget av noe så jeg får sovet litt mer så storebror kan få litt mer positiv oppmerksomhet i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå