Mammatilsnart3<3<3<3 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hadde planlagt å male i ferien,begge soverom & beise møbler,er det skadelig for fostret?er det noe maling som er mindre skadelig? Håper på noe svar:-)
Resilience Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Ja, du skal ikke male innendørs mens du er gravid. Noen sier at man kan male med vannvasert maling, men det stemmer ikke, det er den malingen som avgir mest gass. hverken du(gravid) eller babis skal være i et rom malt med vannbasert maling så lenge det lukter maling, fordi det avgir gass lenge etter det har tørket. Så lufte godt! Det satte en stopper for en del av mine prosjekter også... Heldigvis har jeg verdens beste svigemor som har malt alt for meg! Hvis du kan ta med deg møbler og slikt ut, går det fint om du står ute...
<3guttenesine<3 Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Man får kjøpt luktfri maling som vi fint kan male med, men den er svindyr! Ellers så er det ikke så mye lukt i vannbasert maling. Oljebasert er ikke bra å male med... Men sitter her selv og gjerne skulle malt litt... Lurer på om det gjør noe å male litt med oljemaling hvis jeg står i døråpningen liksom... Hmmm
Mammatilsnart3<3<3<3 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 hmmm...vanskelig ja,kan spørre mamma om hun hjelper meg litt da,men jeg kontakter lege for sikkerhets skyld...
fru lykkelig Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg sliter med mye kynnere, og jordmor fortalte at maling kunne påvirke kynnerene. Trodde det var greit med vannmaling så jeg har malt, men har fått masse kynnere dagen etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå