Gå til innhold

Johanna Margrethe?

Anbefalte innlegg

Me har tenkt på å kalle dottera vår for Johanna. Ser her inne at det blir meir og meir populært, men det får berre våge seg, for det er jo så fint! Men på grunn av at ei i vår næraste omgongskrets heiter Johanna, har me funne ut at me bør ha eit mellomnamn. Eg har alltid vore glad i mellomnamn, men å finne eit namn som passar etter Johanna har vist seg å være litt vanskeleg..

Det eg likar best, er Johanna Margrethe. Margrethe passar eigentleg bra, for det blir isåfall oppkalling på begge sider. Men eg føler kanskje det blir litt tungt, kva syns de? Etternamnet ho kjem til å få er ganske langt. Eg har tenkt litt på Johanna Kristine, men det klingar liksom ikkje heilt. Er open for forslag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138250152-johanna-margrethe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge navna er kjempefine, men det blir utrolig langt da. Da ender det nok uansett med at det andre navnet ikke blir brukt.

Kan jo PRØVE å komme med noen forslag jeg da...Syntes kanskje det kan være finere med et kort navn forran Johanna. Hvis du er interessert i at begge navna skal bli brukt. Smak og behag det;o)

Hva med

Vilde Johanna?

Johanna Iselin? (tungt kanskje?)

..hmm..dette vakke lett du...Det blir nok fint uansett hva du velger. Må bare tilvennes;-)

Hvis begge navnene skal brukes til vanlig så blir Johanna Margrethe litt langt og tungt ja. Men siden det er to såpass lange navn regner nesten med at bare et av dem skal brukes til vanlig? I så fall så synes absolutt at hun kan hete Johanna Margrethe, for det var en fin kombinasjon som jeg likte godt! To sterke navn som ble enda sterkere sammen! ;-)

Sikker på at du treng to namn då? jobber i skule og ser at dersom der er fleire med same namnet i ein gjeng eller klasse så bruker en gjerne første bokstav frå etternamnet etter fornamnet og det sjølv om ungen har mellomnamn. Johanna kling så fint i seg sjølv syns no eg.

Annonse

Jo, eg må ha eit namn til.. I heile barndommen min vart eg kalla ...... A, og det var det verste eg visste;-P Eg blei kjempesur kvar einaste gong, og kunne ikkje skjønne kvifor alle absolutt måtte slenge den Aen på mitt namn, og ikkje på ho andre som heitte det same som meg. Me skreiv jo ikkje namnet vårt likt ein gong! Hehe, difor har eg litt dårlege minner frå dette, og har alltid ønska meg eit mellomnamn sjølve.

Så, eg trur me går for Johanna Margrethe.. Me kjem vel berre til å bruke Johanna til dagleg, så då er det vel ikkje så farlegt at det blir litt tungt. Det er så irriterandes med dette etternamnet hans som er så langt, men slik er det no. Og det er jo fint.. :)

Meen, eg tenkjer framleis, så nye forslag mottas med takk! Johanna Marie er fint, men eg kjenner ei som heiter det, dermed syns eg det blir litt feil. Namnet Iselin har eg aldri likt, det går vel på dårlegeassosiasjonar;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...