Gå til innhold

Betaling av inkasso. (hjelp noen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i morgen betale gjeld jeg har hos et inkasso selskap.

Det har med tiden blitt endel renter og nå har jeg endelig fått anledningen til å ordne dette. Det har blitt myyye renter- 18000 og kravet er tilsammen på 40000 med rentene. Jeg lurer på om noen som vet om jeg kan ringe dem og spørre om å få ettergitt noen av rentene.

Mener jeg har hørt dette. Hvordan skal jeg event gå frem ang dette.

Håper noen kan svare.

På forhånd takk!

Skrevet

Du kan legge frem et forslag for de. Si at du har en viss sum og spør om du kan få saken ut av verden for den summen. De pleier å være ganske imøtekommende når det dreier seg om gamle krav hvor rentene er høyere enn det opprinlige kravet.

Skrevet

Kom med et konkret betalingstilbud. Si at du kan betale hele hovedstolen + 50% rentene I DAG! Inkassoselskapene jobber for kunder som måler de etter hvor fort de kan få inn pengene for dem. Raske innkrevning = stjerne i boka. Si at det er max du har mulighet til, og dersom de ikke går med på det, vil det ta tid å betale inn resten...

Jobbet for et inkassoselskap en gang, og slik gjorde vi det.

Skrevet

Vet om ei som hadde inkassogjeld på over 400 000, og da ringte hun inkassoselskapet og så at hun hadde nok til å betale selve gjelda. Rentene var da blitt skyhøye, men de slapp hun å betale da, siden hun betalte ned gjelda.. Tror hun fikk nesten halvert inkassoen på den måten. tror opprinnelig det var på rundt 800 000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...