pablo Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Noen som har reist med barn og campingvogn? Vi kjøpte ny campingvogn idag, Bare så spendt på hvordan dette skal gå. Tenker litt på legging og hvordan jeg skal gjøre det der. Vi har dobbelseng , mulig at hun kan ligge der.Kan ikke falle ut av sengen. Tror nemlig det ikke blir plass til noe reiseseng. Dette kan bli spennende dere..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 mamma å de har campingvogn å vi var der noen helge fra snuppa var 2-3mnd å begynnelsen lå hun i bagen sin men nå sist vi var der laget vi til den nederste etasje sengen til hun.. det er son netting du tar ned i de over slik de ikke skal falle utav, den tok vi heller ned til hennes slik at det bare var en åpning på enes siden(gjorde det i håp om at hun ikke skulle krype ut hele tiden) å det har godt fint, kryper av å til ut men da legger eg hun inn igjen å går.. har også en pute liggende på gylvet for at hun ikke skal slå seg om hun faller ut, selv om det bare er sikkert 10-20cm..
pablo Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2008 takk for svar. Hvor kan jeg få tak i sånn netting? Er det spesielt til camping? tar også imot andre gode tips....
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Vi er godt i gang med campingsesongen nå! Herlig ) I vår vogfn er det plass til reiseseng. Men vi har bare hatt henne i dbsengen sammen med oss så langt. Tenker vi blir å legge henne nederst i køysengen senere. Blir mye styr med en reiseseng på en så liten plass. Stort sett har det gått greit å legge henne der. Men med sine 9mnd har hun jo nettopp vært godt inne i den perioden hvor hun bare vil opp å stå - uansett! Da var det veldig travelt. Blir hun overtrett må vi trille henne i søvn, for så å flytte henne. Men som naboene sa "det såg så koselig ut når vi trillet tur". (Vi har fast plass.) Egentlig er det ikke ille å dra på tur med baby! Vannkoker og thermos er et must ifh til mat. Koker opp om morgenen og heller på thermos - da har vi gjennom hele dagen til mme og grøt. Eneste minuset er at vi har bare en slik teltdukteppesak ute i fortelte på plattingen. Kan bli kaldt å leke seg der, særlig på "grå" dager. Kan ikke sammenlignes med det forholdsvis varme stuegulvet hjemme.Så da må vi tenke mer klær og "polstring".
pablo Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Høres ut som dere har det koselig. Jeg har også tenkt på reisesengen men tror det bare blir styr og liten plass. Men har jo den etg sengen da. Om vi kunne fått en løsning der. Med noe netting som hun over her snakket om. Kan jo høre med camping foretninger om sånt muligens. Det med termos var jo en kjempe ide. Må få tak i en god termos da. Alle jeg har kjøpt har bare vært dorlige. Hvor kan jeg kjøpe gode termoser egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå