Gå til innhold

Noen som tror de kommer til å føde før tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg kommer til føde før termin, men har ingen formening om hvor mye før. Fikk 5 uker før sist, håper jeg går til uke 37 denne gang iallefall.

Det ligger til familien å få noen uker før termin..

Jeg har født hhv 7,5 uker før og 15 dager før termin de to forrige gangene, og tror (og håper) at jeg føder litt før denne gangen også. I morgen er det 15 dager igjen til ul-termin, så går jeg lengre enn det blir det ny pers :)

Jeg tror ikke, men jeg håper. Har termin 4aug. Ble spådd at eg fikk 9aug. Vet ikke om jeg tror på det, men det var morsomt å prøve og se om det stemmer. Er på ferie hos foreldrene mine nå, men fra mandag av er eg klar for å føde. Da er eg i nærheten av sykehuset. Begynner å bli skikkelig lei nå. Men er vel forberedt på å gå over ultralydtermin. Fann ut det var best å innstille seg på det. Men håper jo at junior synes det er litt trangt der inne å velger å komme litt før. Det som hadde vært kult med å gå over er viss han blir født 08.08.08.

Nei :( Tror dessverre jeg kommer til å gå over. Jeg har termin 12. august, og har blitt spådd av to forskjellige at jeg skal føde rundt 17. i følge hun ene, og enten 15. eller 18. i følge hun andre. Sukk. Så jeg er vel litt innstilt på at jeg kommer til å gå over. Men jeg gleder meg så sinnsykt til å gå ut i permisjon og slappe av og kose meg, så kanskje det ikke gjør noe :) Har bare 2 timer igjen å jobbe i dag, og så bare en jobbdag igjen.

Annonse

har hatt en vag følelse av at jeg føder et par dager før..men egentlig så er jeg mest innstillt på å gå over,,å hvertfall siden jeg har blitt spådd å gå ca 5 dager over hehe..merklig fokusert en blir på at noen fremmede som du ikke ser eller noen ting,sier at de kan spå deg ;)men kanskje d er noe i d og..d får vise seg

Tipper to dager før termin her. Da skal jeg være forlover og alle jeg kjenner skal i bryllupet så det blir jo litt ugunstig med tanke på den gutten vi allerede har. Er det ikke sånn at sånne ting har en tendens til å falle på sånne dager? He he. Men vi får se. Fikk på termin sist. Legen mente at det var mest sansynlig på termin eller to-tre dager før denne gangen. Vi får se. Håper jeg slipper å gå over uansett.

Tror jeg kommer litt før denne gangen også,kom tre uker før med første mann.men ingen tegn på noe enda(er 36+4 i dag..)men skal til legen i morra til vurdering av det høye blodtrykket mitt om evnt igansettelse...så da kan det jo skje før enn jeg aner...

Jeg både håper og tror at jeg føder før tiden:) er veldig klar for å bli ferdig nå....og går bare å venter på at det skal skje noe snart.......har egentlig drøye 3 uker igjen til termin, men ting begynner å gjøre seg klart merker jeg:) så jeg krysser fingra for at jeg snart kan være i gang:)

Ja. Jeg har en tante som mener at det skal gå nøyaktig 5 mnd fra første gang du kjenner liv til du føder. Hun lærte det fra sin svigermor og det skjedde med begge hennes barn. Hun mente også at det var stor sjangse for å føde i begynnelsen av august, pga av at da er det ny måned. (Jeg har termin 21. august)

Så da er det bare å tro på gamle tante og krysse fingrene! :)

Samboeren min ser forresten tallene 8 og 9. Så da får jeg håpe det betyr 8. eller 9. august, og ikke 8. september....

Annonse

min første termin var 24.07 åsså fikk jeg den endelige som ble 04.08..

men tror det kommer i slutten av juli...

håper for guds skyld det...er så sliten av bekkenløsning no...

er bekymret for om det vil gå utover fødselen...

siden jeg nesten ikke klarer å snu meg i sengen eller komme meg opp på wc...

så ikke så mye nattesøvn heller...håper e får ei rolig jente=)

lykke til=)

men de sier...babyene

de kommer når tiden er inne for det=)

trur nok at jeg får før, magen har vandra så langt nedover nå at den kan umulig komme lenger..i tillegg sliter jeg med vonde kynnere, masse sliming, proppen har gått og nedpresset er helt vanvittig til tider. har termin 28 august, og fortsatt fem uker og et par dager igjen.

jeg går å innbiller meg at jeg føder før, men det kan godt være ønsketenkning!! hehe.. Har hatt endel plager de siste månedene, så ser frem til å møte vidunderet!

har blitt spådd 2.august av en klarsynt, så da får vi se... hehe..

Har termin 6.august.

Det hele ender vel med at jeg går langt over tiden...

Lykke til jenter!

Jeg tror det. Gikk 12 dager over UL-termin sist før jeg ble igangsatt så jeg har egentlig ikke noen grunn til å være optimistisk. Men den gangen hadde jeg magefølelse av at jeg kom til å gå maks over tiden. Denne gangen er det ti dager forskjell på menstermin og UL-termin (16.08 og 26.08), så jeg tviholder litt på menstermin siden den er tidligst. Jeg er dessuten ganske sprekkferdig og stor nå, og føler noe er i emmingen snart. Jeg har mye mer nedpress, kynnere, menssmerter og andre vondter som gir meg følelsen av at noe snart er i ferd med å skje. Spennende å se om magefølelsen min stemmer.:)

Håper håper. Har hatt kraftige, hyppige kynnere siden uke 32. Med bekkenløsning i tillegg er jeg klar som et egg for å få ut denne ungen! Dvs han kan godt vente til vi har passert uke 37 som er på lørdag. -Er selv født i uke 32 da, og det er vist en arvelig faktor der... var engstlig når jeg begynte med kynnere den uka ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...