Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 16. juli 2008 #1 Del Skrevet 16. juli 2008 Vi var ute på langtur, og så for oss en rolig kjøretur siden lille-snuppa hadde sovnet, og 3-åringen skulle se dvd. Men noe sånnt fins ikke med en liten som kan skyte 30 spørsmål i minuttet.... - Hvorfor spiser kua gress? - For det er maten til kua. - Hvorfor må vi spise mat? - For å leve. Hvis ikke vi spiser mat så dør vi. - Hvorfor det? - Sånn er det bare, vennen. - Kan jeg spise gress? - Nei, det er jo ekkelt. - Hvorfor det? - Jo, for du er et menneske, og for mennesker er det ekkelt å spise gress. Det er bare kuer, og hester og sauer som kan spise det. - Åja... (To sekunders pause) - Spiser bilen gress? - Nei. - Dør den da? - Nei, bilen lever ikke den, så den kan ikke dø. - Hvorfor lever ikke den da, også lever jeg og kua? - For dere har kommet ut av magen til noen. Du har kommet ut av mammas mage, og kua har kommet ut av mamma-kua sin mage. Alle som lever har kommet ut av magen på mamman sin. - Åja. Hvorfor ville dere at jeg skulle komme ut av magen? - Jo for mamma og pappa var veldig glad i hverandre, så da hadde vi lyst på en baby, og det var deg. -Åja (smilende) (To sekunders pause) - Hvorfor har ikke mamma og pappa lyst på en baby nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138248639-april-om-kuer-og-biler-og-barn-i-magen-og-s%C3%A5nnt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 18. juli 2008 #2 Del Skrevet 18. juli 2008 *knegg* Den var fin altså! Den som ikke spør, får ikke svar... hehe... -Det høres veldig kjent ut... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138248639-april-om-kuer-og-biler-og-barn-i-magen-og-s%C3%A5nnt/#findComment-138262949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå