Gå til innhold

dårlig i magen..:S

Anbefalte innlegg

noen andre som sliter med løs mage i motsetning til hard?...og kvalme samtidig?..det gjør jeg og er fryktelig slitsomt...trenger noen tips og er det like vanlig å få løs mage som hard?...føler alle klager over forstoppelse nemlig..

har ikke vært hos legen siden uke 6, nå uke 13..og neste time jeg har er kun hos ultralyd i uke 18..syns liksom det er så lenge til..og vet ikke hva slags plager man kanskje bør gå til legen med heller...

ekke greit å værra uvitende førstegangsfødende :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138248513-d%C3%A5rlig-i-magens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til det med å være uvitende førstegangsfødende ja!

Jeg har heller ikke vært på konsultasjon siden uke 6, og synes det er gubblenge å vente til etter ultralyd med neste time. Så jeg vurderer å bestille meg en time til uka, bare for å få sjekka at at er ok, høre hjertelyd, og sjekker for uvi og sånt.

Jeg også har til tider hatt løs mage istedet for hard mage, det har variert hos meg, men generelt så jobber magen min på høygir hele tiden, og det er litt slitsomt:P Tror alt som ikke er "normalt" til vanlig med tarmsystemet blir mer normalt når man er gravid.. Siden det må jobbe så mye mer.. Vi reagerer ulikt alle regner jeg med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...