Gå til innhold

SOPHIA??!??!! HVA SYNES DERE?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er litt uenig med mange her jeg, da. Synes skrivemaaten Sophia er finest (har sikkert noe med vane aa gjore....) Samtidig som jeg tror det har noe med at "Sofia" blir mer hovedstaden i Bulgaria, hehe. Liker best Sofie med f, og Sophia med ph. Allikevel synes jeg ikke Sophia er saa veldig fint paa norsk, veldig mye finere paa engelsk... Paa norsk er Sofie mye finere. Sophia paa norsk blir litt odelagt og feil i mine oyne:)

Annonse

jeg digger d !!! hadde tenkt å ha d som mellomnavn, siden sambo ikke var heelt enig... men ble droppa pga heavy fornavn... ;o)

men VELDIG pent navn =) liker den skrivemåten du har valgt, best, jeg =))

Sophia var nydelig:-D Har faktisk vært et av valgene mine, men falt desverre for et annet!

Mellomnavn til...?? Hehe.. hmm.. Heter Solfrid og er jo nesten det samme.. men vet ikke hvilke navn som hadde passet inntil, men kanskje noe på M??

Sophia Marie/a

Sophia Mariann

Leah Sophia

Sophia Mariell

Luna Sophia

Hehe.. noen hørtes sikkert rare ut, men du har hvertfall noen tips

Lykke til:-)

Jeg liker vanligvis navn med a-endelse best, men tror faktisk jeg foretrekker Sophie (skrevet slik) fremfor Sophia. Det er liksom noe litt for latinsk over Sophia, også blir det en anelse hardt... Smakssak da. Uansett er det et pent navn da. Hva med:

Sophia Marie

Anna Sophia

Sophia Elise

Sophia Elisabeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...