Gå til innhold

SOPHIA??!??!! HVA SYNES DERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fint?

Mellomnavn til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det står fint helt alene :) Men liker skrivemåten Sofia bedre.

Skrevet

Eelsker det navnet!! Ville hatt det på jenta mi selv, men det vil visst også søstra mi... :-( hehe

Skrevet

Sophia er fint, men ville skrevet Sofia. Jeg liker Sofie enda bedre

Skrevet

Sofia er helt nyyyyyyyyydelig !!!

Skrevet

Fint navn, men ville ikke ha ødelagt det med et dobbeltnavn.

Skrevet

Sophia er nydelig. Enig med andre her i at det står best alene... Er ikke så fan av dobbeltnavn, men det er jo smak og behag.

Skrevet

Kjempefint, men finest med f. Mye enklere for barn å ha et navn som skrives slik det sies.Og greit å slippe å presentere seg som Sophia med ph.

Skrevet

For øvrig kjenner jeg en voksen Sofia Maria. Det er jo en fin kombinasjon.

Skrevet

Sophia er mitt førstevalg hvis jeg får jente!!! NYYYYYDELIG!!!

Men det blir en gutt på meg denne gangen! Fikk jente sist, så en av hver er supert!!!

Skrevet

Veldig fint!! Liker det best med f, altså Sofia!

Skrevet

Sofia er nydelig, har selv ei lita Sofia. Absolutt finest med f og uten mellomnavn.

Skrevet

Jeg er litt uenig med mange her jeg, da. Synes skrivemaaten Sophia er finest (har sikkert noe med vane aa gjore....) Samtidig som jeg tror det har noe med at "Sofia" blir mer hovedstaden i Bulgaria, hehe. Liker best Sofie med f, og Sophia med ph. Allikevel synes jeg ikke Sophia er saa veldig fint paa norsk, veldig mye finere paa engelsk... Paa norsk er Sofie mye finere. Sophia paa norsk blir litt odelagt og feil i mine oyne:)

Skrevet

jeg digger d !!! hadde tenkt å ha d som mellomnavn, siden sambo ikke var heelt enig... men ble droppa pga heavy fornavn... ;o)

men VELDIG pent navn =) liker den skrivemåten du har valgt, best, jeg =))

Skrevet

Sophia var nydelig:-D Har faktisk vært et av valgene mine, men falt desverre for et annet!

Mellomnavn til...?? Hehe.. hmm.. Heter Solfrid og er jo nesten det samme.. men vet ikke hvilke navn som hadde passet inntil, men kanskje noe på M??

Sophia Marie/a

Sophia Mariann

Leah Sophia

Sophia Mariell

Luna Sophia

Hehe.. noen hørtes sikkert rare ut, men du har hvertfall noen tips

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg liker vanligvis navn med a-endelse best, men tror faktisk jeg foretrekker Sophie (skrevet slik) fremfor Sophia. Det er liksom noe litt for latinsk over Sophia, også blir det en anelse hardt... Smakssak da. Uansett er det et pent navn da. Hva med:

Sophia Marie

Anna Sophia

Sophia Elise

Sophia Elisabeth

Skrevet

Sophia er nydelig, ville skrevet med ph (ellers blir det som Siklerotte nevnte hovedstad). Sophia Eline er nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...