Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg ble inseminert den 11. juli. Fikk ikke noe beskjed av Stork når jeg skulle teste, og jeg er jaggu ikke sikker selv. Jeg har syklus på alt mellom 30-35 dager, og fikk eggløsning ved hjelp av Pergotime og eggløsningssprøyte, på dag 13 i syklusen min. Men når er det IKM for meg?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 14 dager etter inseminasjon. altså 25 juli for deg.
strekkmerke Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 jeg testa negativt 14. dag, men var overbevist om at jeg var blitt gravid, og dag 19 e inseminasjon slo den over i positiv test - tror det også avhenger av menssyklusen din - min er ganske ustabil. LYKKE TIL!
strekkmerke Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 takk :-) hadde en abort i vinter, og nå er jeg 21+3 og begynner virkelig å skjønne at dette kanskje blir en liten prins til jul....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Ja, det var det jeg også tenkte. For IKM står jo for "ikke kommet mens", men jeg venter jo ikke noen mens 14 dager etter inseminasjon... Jeg kommer nok til å teste i morgen, da det er 14 dager etter... Men gir ikke opp håpet før tante rød kommer Og den skal komme rundt 28. juli, eller 2. august. Dette er altfor, altfor nervepirrende!
strekkmerke Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 - det er superspennende og det går noen tester! Krysser fingerne for positiv!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Nei ikke gi opp før mensen kommer. Men hvis mensen kommer så pleier den å komme 14 dager etter inseminasjon.,..da det eneste sikre i en syklus er at mensen skal komme ca 14 dager etter egglsøning...og du hadde jo eggløsning da du ble inseminert. Det er derfor syklusene kan variere for når du har eggløsning så kommer mensen 14 dager etter... Men selvfølgelig, ikke gi opp før den eventuelt kommer.... men den skal jo ikke komme nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå