Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 makan til *jeg er en mer perfekt mor enn deg* forum skal mann lete lenge etter.
To + en? Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Og hvem er du som rakker ned på andre mens du feiger ut og gjemmer deg bak "anonym"-knappen?
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 har du fått det inntrykket? mulig jeg er inne på feile tråder, men jeg opplever at jeg får gode tips ang praktiske ting.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 herregud så tragisk du er.. rart at man ikke kan tåle at folk har andre meninger enn en selv. folk er forskjellig. hadde man ikke vært det hadde verden vært kjedelig
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Hallo til deg også) Jeg er en perfekt mor....... til mine barn Ha en fortsatt strålende dag:o)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Det er din innstilling det er noe i veien med. Enkelte folk oppfatter råd og velmenende ord som selvskryt. Men det er bare en måte å vise omsorg for sine medmennesker for. Kvinner er generelt utstyrt med en trang til å hjelpe, vise omsorg og dele erfaringer. Dette betyr ikke at det er for å skryte av seg selv. Man deler jo de opplevelsene som har virket for en selv i tilfelle det kan gjøre godt for noen andre.... JJ
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Hvorfor er du er inne da? gå å finn på noe annet hvis du ikke trives her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå