Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Har kjøpt innbydelser i dag. De er på en måte ferdig skrevet. Jeg må bare fylle inn dato og klokkeslett og sånn. Men, ber man inn til kirken, eller selskapet etterpå? Hva er vanlig? (De som kommer i selskapet, kommer jo i kirken og liksom...) Husker ikke fra sist jeg...
Mammaen til Turid Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 jeg skeriv alt selv.. jeg skreiv følgende: vi vil invitere - navn - til Turids dåp den 27/7-08. selve dåpen blir i Olavskirken på _____ kl. 11. etterpå blir det middag på _____ kl. 14. svar ønskes innen 6/7.. hilsen fra - navnene våre - så tlfnr. våres (om det er ordrett tar jeg ikke igjen, men noe slik var det..)
2 hjertegull :) Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Vi redigerte et bilde av henne og la tekst på siden, sendte til fremkalling, limte inn i et selvlaget kort. teksten var som følger: _____________ inviteres herved til Mia's dåp. Sermonien finner sted i Elvebakken kirke, __.__.__. Kl. 11.00. Vi møtes klokken 14.00 i __________ for å feire dagen. Hilsen __________________ s.u innen __.__.__ Enkelt og greit.. Fikk mye skryt for både kortene og bildet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå