Gå til innhold

Er babyene deres "kosne"...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at snuppa mi passerte 3 mnd er hun ikke mye interessert i kos. Eller, hun liker å sitte på fange, prate, le å få masse oppmerksomhet. Men liksom å kose sånn over skuldra, i armene, å ligge lenge å sovne å sånn..... No way!!!!! hehe.. Det har hun slettes ikke tid til virker det som. Det blir alt for kjedelig. Samme er hun i sengen. Hun ligger i egen seng, rett ved senga vårres. Pleier å ta henne oppi til meg om morgenen får å "kose" men hun vil heller sprelle, vifte med armene, hyle å le!:-)

Hun er søt da, ivrig lita snuppe.. Mor hadde sett får seg litt mere kos, men det blir vel når hun blir litt større sikkert. Skjønner at dette er helt normalt i denne alderen altså, men hvordan er deres babyer..? Kosne, eller ikke kosne?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 mnd og 100% kosetroll:=)

Skrevet

Snuppa mi er forresten snart 6 mnd.

Skrevet

Her er det litt begge deler. Er nok mer interessant å sprelle og å leke! Men nå de siste dagene hvor hun har slitt så fælt med tanna si,har hun villet kose mer..

Jeg har egentlig ikke tenkt på det! Hun liker veldig godt at vi er i nærheten,gir henne oppmerksomhet osv.. Litt på morran når hun er trøtt kan hun kose ja..

6 mnd..

Skrevet

snuppa mi hadde en periode der hun ikke var gla di kor.. nå er hun 10 1/2 mnd å kn være kjempe kosete, hvertfall når du spør om hun kan være aago(hun syntes det e gøy siden hun har lært at det e å kose) men hun vil helst kose når det passer hun da..

Skrevet

6 mnd og vil helst ha kos og oppmerksomhet hele dagen..puh. Slutt på de tider hun lå leeenge alene under babygymen. Men er jo koselig da!

Skrevet

4,5 mnd og omtrent som du beskriver Lunajenta ... må tvangskoses ;-).

Skrevet

Min er 8 mnd og har egentlig aldri hatt sansen for så mye kosing...vil heller finne på noe og stå på meg og hoppe og lugge og lugge hunden etc.

Han gidder ikke sitte stille på fanget hvertfall. Litt kjipt egentlig.

Skrevet

De føste tre månedene hadde jeg en skikkelig koseunge som BARE skulle ligge tett inntil meg (eller noen andre). Det ble helt krise hvis vi prøvde å legge henne for seg selv. Syns det ble litt slitsomt! Nå er hun snart 6 mnd, koser max et par minutter av gangen- helt propell...tar meg i å lengte tilbake til kosestadie, rart det der;-)

Skrevet

Sprell, hopp, kravling og veifting. Ikke mye kos å få. 7 mndr her.

Akkurat når han har våkna får jeg noen minutter kos. Da holder jeg han inntil meg og koser, men når han har våknet skikkelig så skal han leke.

Tidligere fikk ikke lillegutt sovne ved puppen min. Da tok jeg han vekk. (Ellers hadde jeg jo ikke gjort annet.) Nå elsker jeg når han sovner ved puppen. Det er jo så skjønt. Skulle nok kost enda mer tidligere ja. Han er jo blitt så stor. Er ikke liten baby nå lenger når en ser andre babyer som er 2-3 måneder.

Kosingen kommer nok igjen senere får vi håpe.

Skrevet

Althea er straks 6 mnd, og det er mye kos, men på en annen måte enn før. Hun liker heller ikke å ligge og sove og kose i armkroken lenger, men elsker når jeg susser henne på kinnene og i nakken. Og hun kan ta tak i håret mitt og dra ansiktet mitt mot seg for å spise på meg - jeg tolker det som kos i alle fall:)

Når hun er trøtt eller har fått leke mye først, kan hun nyte å sitte på fanget og bli sunget til.

Min erfaring er at kos kommer etter lek - om morgenen er hun gjerne klar for lek, og da nytter det ikke med kos. Men hvis hun får herje fra seg litt, så går det ofte bedre:)

Skrevet

Jenta mi er snart ett år, og har aldri vært noe kosen av seg.

Tror hun har det fra meg;)

Skrevet

Hun har vaert veldig opp og ned, men de siste maanedene er hun blitt veldig kosen. Naa er hun ett aar, og sier jeg "kos?", strekker hun hodet frem og koser med meg. Kjempesoett!! Vi kosemoser henne hele dagen, stakkars, det blir sikkert for mye for henne..

Skrevet

Spinnvill frøken her,aldri vært interessert å å være rolig og bare kose og dulle,skal helst være hæla i taket hele tida. siste vi gjør før hu legger seg er å herje og kile henne til hun knapt får puste gjennom latterkrampene. "ro ned siste timen før leggetid..." Særlig! Hu har aldri villet bli svøpt inn i teppe,holdt i "vuggestilling",ligge på rygg... Bare kaster seg over på mage,roper,babbler,hviner og hyl-ler,eller er illsint og forbanna. Hun blir 8 mnd neste helg. Sove er vel heller ingen favortitt-syssel her i huset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...