Gå til innhold

Noen som er blitt utredet hos private i Trondheim?

satser & vesla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen her har blitt utredet hos private i Trondheim? Såfall hvilken klinikk/gynokolog var dere hos og hvordan opplevde dere det? Savner en dyktig fagperson som tar meg på alvor og går inn for å finne ut av saker og ting. Jeg har dessverre dårlig erfaring fra sykehuset og vil derfor prøve en privat klinikk/gynokolog/lege.

All svar mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med å finne noen i Trondheim, men vi valgte selv en privat klinikk etter å ha gått offentlig (sykehus og fertilitetssenter). Vi opplevde forskjellen som natt og dag!! For det første tok de seg kjempegod tid til oss, og ikke minst viste de en utrolig kunnskap- legen tegnet og forklarte ting som jeg ikke visste (og jeg trodde etterhvert at jeg hadde lest meg til spesialist om emnet). Vi har hatt en svært positiv opplevelse så langt, men så gjenstår det bare å se om planen virker når vi kommer ordentlig i gang. Det finnes jo ingen garanti for det! Men vi vil uansett aldri angre på at vi brukte noen tusen på å gå privat- for det er faktisk verdt det for oss. Vi ønsker tross alt å forsøke det vi kan for å få barn, ikke bare bli gravid.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...