Gå til innhold

Hjelp meg! Jentenavn!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mat(h)ilda har jeg vært innom, liker det veldig godt-men så føler jeg at det liksom er så vanlig. (Spiller jo ingen rolle det egentlig da, for det kommer nye "uvanlige" navn hele tiden...det som er nytt i dag, er gammelt og oppbrukt om 10 år alikevel :)

Milla-blir for kallenavn-aktig for meg, Martine og Mathea er fine navn, Mona heter moren min (så det blir det ikke :) Mariell liker jeg ikke noe særlig.

Edle og Erle passer ikke til henne synes jeg, Erika er ok, og Eline er jo flott da!

Men av de L navnene falt ingen i smak..:/ jeg skulle egentlig kalle datteren min Luna (da det betyr måne på spansk) hadde tenkt på det i et par år-sa det kun til samboeren min...da søsteren hans fikk ei datter for et år siden, kalte de henne Luna...

Merkelig sammentreff?? Eller kanskje samboer tystet???

Annonse

Jeg ville vurdert:

Emira

Emilia

Lone

Martine

Maren

Mira

Milja

Jeg stusser litt over at du liker Emine men syns Mille er kallenavnaktig? Jeg syns det er helt ok navn begge to, men i samme "kategori". Mille og Emine er like "kallenavnaktig";) Emira er penere!

Annonse

Nå virket jeg litt bitchy ovenfor her..hehe (gikk litt fort på tastene gitt)mente at for meg så er ikke det navnet sånn kallenavnaktig..forbinder liksom ingen andre navn med det. Vet ikke hvorfor ;) Kjenner for mange som heter Camilla og kalles Mille tror jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...