Gå til innhold

Noen andre som sitter på jobb i sommer og ikke klarer å konsenterer seg....

Anbefalte innlegg

...blant annet fordi det er så himla kort tid til vi skal ut i permisjon? Og inni den tida skal man avvikle litt ferie og har egentlig tusen ting som skal gjøres før man pakker sammen tingene på pulten og takker for seg for en periode?

Jeg har store motivasjons- og ikke minst konsentrasjonsproblemer....spesielt da tulla i magen sparker og driver turntrening inni magen.

Enda godt det ikke er så mange på jobb i disse dager...

Fortsetter under...

Jeg... Jeg er riktignok akkurat ferdig med ferien min, men det er bare 2,5 mnd igjen på jobb... Det er *masse* oppgaver som står foran meg på jobb, men alt dette må gjøres på høsten - tidligst i september, det meste i oktober/november pga sesongvariasjoner - og jeg går ut i permisjon 3. oktober. Det meste av det som skal gjøres er såpass fysisk krevende at jeg ikke kommer til å være i stand til å utføre det når jeg er åtte måneder på vei. Dermed blir det nesten bare kontor på meg framover til permisjonen starter... Og akkurat nå er ALLE andre på kontoret på ferie, jeg sitter der mutters alene og kjeder meg... *sukk*

Samme her! Klarer ikke helt å sittte og planlegge høsten, vaktplaner og forholde meg til julesesongen nå. Dessuten er det fullt sirkus inni meg, føler det er litt rart å ikke kommentere at man sitter der og hopper på stolen... Skulle gjerne hatt ferie helt frem til permisjonen.. sukk. Må jo lage barnerom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...