Mimsan Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Jeg snakket med Nordica og Dr.Trolle i går, og jeg skal settes på Pergotime fra dag 3-7, ta VUL hos Trolle på dag 10, og så sette Otrivelle når eggene er store nok. Jeg er novise på dette med hormoner...så mitt spørsmål er egentlig...vil en hormonstimulering øke sjangsene for å få tvillinger? Går eggene amokk for å si det sånn
RTprøver Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Både Pergotime og Ovitrelle øker sjangsene for flerlinger, som oftest tvillinger, men oddsene er fremdeles meget små Så med mindre det er vanlig med flerlinger i familien din, så kan du nok slappe helt av
leodora Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Hei. Jeg gikk på pergotime og ovitrelle, og venter tvillinger. Jeg har ingen tvillinger i familien. Men kjenner også endel som har gått på pergotime eller andre hormoner, og jeg er den eneste som venter to på en gang. Så muligheten er tilstede. Samtidig så vet jeg ikke om mine er en eller toeggede, så kan være en tilfeldighet også, at det ble to på en gang. De ser jo på ul hvor mange egg som er på vei til å modnes.
Vivre Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Har lest et sted at det er ved mer enn 3 store follikler (+17mm) at det kan være økt sjanse for tvillinger.....jeg hadde ca 4 totalt men bare 2 som var store nok til å bli noe av...
leodora Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Jeg hadde to follikler på ene siden, 17mm og 14 mm. Og en på andre siden, som var nesten 13mm - og det er tvillinger på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå