Gå til innhold

Huff, dette er slitsomt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesle frøkna er veldig survete, og gråter til tider utrøstelig. Hun har hatt opp til ti bæsjebleier om dagen( roet seg litt nå). Slik har hun vært en uke... Jeg har lurt litt på om det er tenner, men har ikke sett noe eller kjent noe enda. Kjenner jeg begynner å bli veldig sliten. Før kunne hun ligge å leke på golvet, men nå er det ikke noe som funker omtrent... Hun skriker ogå ved puppen. Kan ligge å puppe i to min, også begynner hun å hyle! Hun er 5 mnd. Bør jeg ta kontakt med lege, eller satse på at det er tennene...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bæsjen har forresten vært grønn de siste dagene også....

Skrevet

Min baby hadde også masse bæsjebleier med grønn avføring i den perioden tennene kom. Ser du i gommene om det er rødt? Ofte kan man se forhøyninger i tannkjøttet når tennene er på vei. Min baby gråt ikke så mye, mer sutring. Grønn avføring kan jo også være tegn på magevondt, så jeg vet sannelig ikke. Tror jeg ville ringt helsesøster og hørt.

Skrevet

Har snakket med helsesøster. Hun sa at så lenge hun ikke hadde feber og ikke gråt hele tiden så skulle jeg bare se det ann... Men føler nå at hun nesten gråter hele tiden, ihvertfall surver.

Skrevet

Kanskje det er noe du spiser som hun reagerer på? Min gutt fikk magevondt og grønn bæsj da jeg spiste løk.

Får håpe det gir seg snart, stakkars lita...

Skrevet

oi, dette hørtes veldig kjent ut.. når jeg ammet gikk det bra til babyen var ca 3 mnd, men da begynte hun å bli urolig om natten, kunne gråte nesen uten stopp nesten hele dagen, og når jeg prøvde å amme prøvde hun litt for så å sette til å skrike igjen.. avføringen var også slik du beskriver..

så jeg måtte bare begynne med flaske.. hun sultet rett og slett.. fikk ikke nok mat!! Prøvde å kombinere med pupp men det nekta hun, og jeg fikk i tillegg uttrolig såre bryster, da jeg sikkert tørrammet omtrent..

Så tror du kankje bør ta en tur til helsesøster ang dette så fort som mulig..dette høres iallefall veldig likt ut som det jeg hadde..

Lykke til, håper det ordner seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...