*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Etter en dobbel pergokur og "grysom" sin coktail så ser det ut som om mensen er på vei atter en gang. Jeg vet ikke helt når jeg har ikm,om det var igår eller om det er imorgen,har igrunnen sykluser på 28 dager,men de gangene jeg har vært til inseminasjon så har den vært på 30,men har tatt 3 tester som alle var som forventet negative.. Jeg som hadde redusert både kaffe,cola og røyken betraktelig.. Da blir det nok en tredje inseminasjon på meg og mann om noen uker. Men jeg lurte på en ting,kan egglederene mine ha tette seg bare iløpet av noen mnd? Jeg var gravid men mistet i ma rett før påske.. Jeg blir så frustrert og redd for at jeg ikke skal kunne bli gravid innen terminen jeg egentlig hadde i september,tror ikke det hadde blitt så tøft å gå gjennom den mnd hvis jeg var gravid på nytt.. Klarer ikke legge det bak meg før jeg har noe nytt og se fram til.. Fryktelig rotete innlegg dette,men godt å få "tømt hue"
Tjorven1 Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Jeg tror ikke egglederne dine kan bli tette på bare noen mnd. med mindre det ikke var vannsyster på de da du var gravid. Jeg hadde det. som en propp på hver av egglederen - veldig vanlig når man er gravid, hvis nok. Jeg hadde utskrapning i juni, først da "falt de sammen" ca. 2 uker etter. Har du sjekket det? Regner jo med det siden du sikkert har vært til etter kontroll etter ma - det er ikke mer igjen? Jeg hadde kjempe problemer med å få ut "alt" - først tab. på sykehuset - så utskrapning etter å blød i over en mnd. Har du mulighet for å ta en gyn time å sjekke alt, tror jeg du vil roe deg ned mye - ikke bra å stresse formye rundt det. Ang. kaffe - tea og røyk - ingen pekefinger fra meg, for jeg vet hvor vansklig det føles ut før man slutter - det er utrolig lett bare du bestemmer deg - jeg leste endelig ikke røyker og sluttet før jeg var feridig med boken! Hadde røyket 10-20 sig per dag i 20 år, klarer jeg det, klarer alle det! Nikotin og koffein er ikke bra for fruktbarheten og blodsirkulasjonen i livmoren, okay da-sorry det ble litt pekefinger på slutten der... Men jeg er sikker på at du klarer å slutte etter å lest boken.
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har ikke vært på etterkontroll etter utskrapinga,er det normalt? Jeg har jo vært hos gyn men det var for å sjekke str på eggene i forbindelse med inseminasjonen...hadde det vært noe galt så hadde han vel sett det.....eller? Jeg tåler en pekefinger jeg ) Jeg har røyket i 19 år,men har aldri seriøst prøvd å slutte. Fikk lånt med meg boka fra skolen,men fikk aldri lest den ut,brukte mange dager på bare noen få kapittler så når jeg tok fram boka igjen hadde jeg allerede glemt det jeg hadde lest (hukommelse som en gullfisk...hehe) Så bra at du klarte å slutte ))) Tar av meg hatten for deg ) Jeg har prøvd røykeplaster (fordi vi fikk de gratis på skolen-røykekampanje) egentlig bare får å se hvor vanskelig det var å holde seg,og det var ikke så ille som jeg hadde trodd... Jeg hadde ei 20-pakning i ei uke (måtte jo selvfølgelig røyke litt-dumme meg!!) og så lenge har jeg ikke hatt ei 20-pakning siden jeg begynte å røyke... En dag skal jeg klare det.... ) Jeg har enda ikke fått mensen,tror kanskje det kan være "coktailen" som har rotet det til... Jeg har ikke antydning til mens-smerter heller...og får bare negative tester.. Får bare vente å se.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå