Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lenge siden jeg har vært inne her nå. Skulle ha fryseforsøk i beg av mai, men som ble mislykket pga eggene ikke overlevde tineprosessen. Kunne fått startet opp neste forsøk i juni hvis jeg fikk mens i siste halvdel av juni pga ferieavvikling. Det gjorde jeg selvsagt ikke, da mensen kom den 12. juni. I juli skulle det være stengt hele måneden bortsett fra tlfvakt i uke 29 hvor en kunne ringe inn mens. Da jeg ringde inn i går fikk jeg vite at det var stengt hele uken pga sykdom. Det betyr at jeg ikke får ringt inn mens før i midten av august også kan jeg hvis det er plass den mnd starte opp nesespray ca 2 uker etter. Og forventet uttak blir da først uti oktober. Det er leeenge å vente. Det jeg lurer på er om jeg skal ta en råsjans å starte med synarela likevel om ca 2 uker (har 1 eske igjen) og ringe til Ullevål same dag som de åpner for å avtale videre fremdrift. Er det ikke ca 2 uker etter mens en pleier å starte opp med nesespray? Er det litt for vågalt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er frustrert, har lyst til å gjøre det samme selv. Men man blir jo satt opp på en uke med beregnet uttak og innsetting og da kan man jo ikke være sikker på at de har plass den uken.

Jeg hadde forrige forsøk i februar og skulle da egentlig ringe inn mens i mai, men da passet det ikke p.g.a ferie på Ullevål. De ba meg derfor om å ringe inn i juni. Da jeg ringte inn i juni var det for tidlig for dem og det ville kræsje med deres ferie. Må si jeg var litt oppgitt da.... Jeg ble også bedt om å ringe inn i uke 29, men har ikke fått kontakt med dem. Må si jeg er litt skuffet over det offentlige, nå er det over et halvt år siden forrige forsøk og jeg føler tiden bare flyr fra meg. Vi slår kanskje følge da i august en gang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...