Gå til innhold

Tips til "gravidbukser" som ikke er gravidbukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke tanken på disse ekle gravidbuksene med sånn svart bred greie i livet...Det må vel finnes noen butikker som selger andre typer bukser, som er evt lave i livet, eller vide med strikk som man evt kan brette ned...??? Har noen noen gode tips??

Veldig takknemlig for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polern O Pyret har hatt noen fine mamma bukser som ikke har slikt strikk som går over magen. de er lave i livet å har litt strikk på siden så det strekker seg litt. Prøvde de i butikken ¨å de var faktisk ganske gode. Koster 700 tror jeg det var:)

Eller om du vil bruke 12-1300 kr på bukse har de noen på Den kule mage i Oslo, men jeg syns ikke de var verdt det:)

Skrevet

Å så bra, da blir det nok en tur til Polarn o Pyret snart ja. Nei, 12-1300 kroner på bukser som man kun bruker noen få måneder, gidder jeg ikke å bruke.

Andre tips??

Skrevet

Jeg tror jeg så noe på en nettside, (husker desverre ikke adr til siden) men der solgte de noen belter som du kan bruke over de vanlige buksene dine, og det gikk å justere belte også. Har lenge vurdert om jeg skal kjøpe dem men er ikke så sikker på om det fungerer i det virkelige liv.

:)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp stretchdongeribukse på lene v som var lav i livet. Mye bedre å bruke enn gravidbuskene jeg har kjøpt.

Skrevet

Jeg bruker ingen mammabukser, jeg har kjøpt flere bukser med strikk i livet, eller som er lave og elastiske. Har handlet på Vero Moda, Only og Indiska. Kjempefine bukser, og jeg kan fortsette å bruke dem etter fødselen og. Genialt :)

Skrevet

Svangerskapet på Majorstua (ligger litt oppi gata ved McDonalds) hadde hvertfall noen olabukser som var lave i livet. Også hadde de en sånn svart dressbukse-aktig sak som man kunne brette ned livet på så ble den lav. Eller brette opp så ble den høy og gikk over magen. Den har jeg bodd i en stund :)

Skrevet

På H&M har jeg kjøpt meg mange trikotbukser som er med nedbrettbart liv! Kjempegode. 199,- stk.

Skrevet

Om du er i London, stikk innom TopShop Maternity (Oxford street butikken med innang fra Regent Street). De har kjempemange fine bukser som er lave i livet (strikk på sidene ved lommene istedet), både jeans og dressbukser. Jeansene jeg kjøpte kostet £40 - litt over 400 NOK.

Skrevet

Fant nettopp ei fin gravidbukse på HM, har lett etter sånne jeans i flere måneder! Den er mørk blå, med lommer bak og fremme, og strikk i hver side + stretch i hele buksa, ser ut som ei vanlig dongeri, litt sleng i beina. Den kosta ca. 500 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...