Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen andre der ute som har en TFK Joggster Twist? Med bevegelig framhjul? Framdekket vårt har eksplodert og vi sliter med å finne dekk/slange i riktig størrelse. Dekk/slange skal i utgangspunktet være 10 tommer men det stemmer ikke med målene på vogna. Sånn kan det gå når en kjøper barnevogn på nettet, og TFK-forhandlerne i Norge ikke HAR LOV å bestille inn nye deler til vogna di når du ikke er kunde i butikken. Andre med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138243781-tfk-joggster-twist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva?! Det hørtes jo helt drøyt ut at de ikke har lov å bestille deler til deg fordi om du har kjøpt den på nettet?! Vognene er jo fra samme produsent, så det bør da være det samme hvor man kjøpte den. Sært. :(

Vi kjøpte vår på babyjungle.nl og jeg ante ikke noe om at det var sånn..

Aner ikke hva du skal gjøre, kan du ikke bare prøve deg da? Ta med dekket til en butikk og si at vi ønsker å bestille en slange til dette hjulet, jeg kjøpte vogna brukt og hun jeg kjøpte den av sa hun hadde kjøpt den her. (Eller en annen litt sleip forklaring..) Må jo nesten bare gjøre det sånn dersom reglene er SÅ vriene at du ikke får fikset den ellers..

Går det an å bestille et løst hjul,da, fra nettbutikken?

Synes jeg har hørt at så lenge de fører merket så må de bestille varer når noen kunder treng!! Litt usikker hvor jeg leste det, men mener det er riktig at de MÅ bestille hvis du ønsker, prøv å finne en lov å slå i bordet med.

Beklager at jeg ikke er til stor hjelp, men mener du har retten på din side!

Hei du!

Jeg jobber selv i barnebutikk og må si at dette har jeg aldri hørt! Ikke lov å bestille? Enten er det butikken som ikke gidder eller så er dette dårlig service. vet det er lang ventetid på TFK utstyr. slangen må du kjøpe og det koster ikke mere enn max 100 kr. prøvandre babybutikker som kan ha 10 tommer eventuell sportsbutikker!

syns du burde sende klage...uhørt!

lykke til!

Annonse

hmm, dette høres jo merkelig ut. Man har ingen garanti rett uten garanti bevis. men man kan da bestille inn deler. Det bare koster deg. I motsetning til de som får det på garantien. Og de butikkene som fører tfk pleier som regel å ha en del slanger på lager....

Jeg jobber i barneutstyrsbutikk og det er faktisk streng beskjed fra leverandøren! Har INGENTING med butikkens vilje! Når butikken skal bestille deler til TFK vogner så MÅ vognens serienr noteres ned, også blir det serienr sjekket hos leverandøren for å se om vognen er kjøpt i Norge eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...