Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt 1 ivf forsøk på riksen, og jeg føler at alt gikk så veldig på rullebånd der inne, de stresset og svarte meg ikke på spørsmål, jeg fikk ny tid uke 44 der inne..leeenge til. Nå vurderer jeg å ta forsøk i det private igjen, siden jeg lykkes på mitt 1 forsøk der sist.Der var ingen ventetid og jeg kunne starte med det samme hvis jeg ikke hadde cyster på eggestokkene...Hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei stinemin:-)

Dette er vel kanskje ett pengespørsmål. En får vel litt det en betaler for. Er samme opplegget i Porsgrunn. Du føler virkelig bare du er et nummer i køen. To ganger har de glemt å sende meg viktige papirer. Men vi kjører på der nå når vi først er i gang.

Vet du forresten om de har bedre resultater i det private?

Var forresten veldig lenge du måtte vente. Tror de har veldig mye å gjøre etter sommeren.

Håper du finner ut av dette. Lykke til:-)))

Skrevet

Hei ja det er et pengespørsmål. Og alt for lenge å vente synes jeg, det er visst vanlig prosedyre på riksen og vente lenge mellom forsøkene, jeg måtte venta til uke 41 uansett med egguttak sa de, så det var bare 3 uker ekstra ventetid pgr av kø...tror jeg går for et privat forsøk..

Skrevet

For en kjip prosedyre. Jeg hadde uttak i Porsgrunn 23 juni, fikk ikke noe inn da eggene ikke var modne, men jeg har nytt uttak i uke 35. Hver uke teller i denne prosessen og skjønner godt at du ikke vil vente så lenge.

Skrevet

Selvfølgelig er det et spørsmål om penger, men jeg hører til i Porsgrunn selv, og må få si at jeg alrdi har følt at det er samlebånd-mentalitet der.

Har hatt 2 forsøk, overstimulert 1 gang, 6 innsettinger og et avbrutt frys, så du kan jo si at jeg har flydd ned dørene der nede. Ingen negative opplevelser der, fantastinske mennesker ( må få skryte litt).

Uansett hva du gjør, så hvertfall ikke fortsett med forsøk på en klinikk du er misfornøyd med. Vi har det vanskelig nok i denne prosessen uten at vi skal være misfornøyd med hjelpa vi får!

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Hei Utålmodig 25:-)

Jeg har ikke sagt noe negativt om de ansatte i Porsgrunn, alle der er veldig flinke og hyggelige. Synes bare det er for dårlig at de glemmer pasientene sine. Noe som har skjedd meg to ganger nå. Skal til på 3 forsøk. Fikk en følelse på uttaket sist at det var fort inn og fort ut. Har alltid hørt så mye bra om dem der borte så er nok bare litt skuffet over min erfaring. Godt å høre at du bare har opplevd positive ting der:-)

Burde kanskje lagd ny tråd ang. dette;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...