Felix&Lurifax Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Mini har bare vært litt over en uke i barnehagen, og synes ikke det er noe særlig. Fikk beskjed i dag at han nå har fått plass i den barnehagen vi egentlig hadde lyst på, men nå vet jeg ikke. Han har jo ikke vent seg til den første, men litt kjent er han jo blitt.... Huff huff, kanskje jeg bare skal slutte å jobbe, synes dette er så fælt. Den barnehagen han går i nå er nærme jobben til mannen, den "nye" er nærme der vi bor. Ble veldig i tvil nå....
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Du kjenner barnet ditt best så du må nesten ta valget. Men bruker han litt tid er det kanskje best å fortsette der han har begynt, men for små barn trenger det ikke ha så mye å si. De er ganske tilpasningsdyktige og han har jo ikke blitt så kjent i den andre barnehagen at han blir revet bort fra det kjente. Tror det kommer til å gå fint å bytte nå om dere helst vil det.
Fjusa Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Vi bytta barnehage til eldstejenta vår etter at hun hadde gått der i snaue 2 mnd og angrer ikke et sekund!! (Hun begynte i den første barnehagen når hun var et år.) Det gikk kjempefint og var mye mer praktisk. Hun hadde lang sommerferie i mellom de to barnehagene da. Hun gikk først i en som var nærmere jobben og flyttet til en som ligger rett over vegen hjemme. Det er skikkelig praktisk nå som jeg har permisjon med nr. 2! Vi hadde skikkelige kvaler før vi gjorde det, men som sagt, det angrer vi ikke på. Andre fordeler er at man blir kjent med andre foreldre i nærheten og at barnet går i barnehage med noen hun skal gå på skole med seinere. Jeg sier ikke at dette vil funke for ditt barn, men det funket kjempefint for vårt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå