Gå til innhold

Samme hormonspray som forrige gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på papirer fra Riksen. Ringte og avtalte konkret neste forsøk sist torsdag, men har enda ikke mottatt noen papirer fra dem (noe som jeg mottok dagen etter jeg avtalte forsøket sist gang). Jeg reiser på ferie til Finland på lørdag og er ikke hjemme før neste fredag - dvs dagen før jeg skal begynne på spray - og da er det for sent for meg å få tak i spray her jeg bor. (De trenger 2-3 dager for å få det til apoteket). Skal ringe Riksen kl 10 i dag og høre. Har heldigvis tatt vare på resepten fra 1. forsøk, etter råd fra sykepleier på Riksen, slik at om det er samme sprayen jeg skal bruke denne gang - så kan jeg få ut dette på den resepten.

Men hva er vanlig? Går man på samme hormonspray hver gang? Eller er der flere forskjellige spray? Mener jeg leste en plass om at det kom an på hvilken uke man hadde uttak - fordi de byttet på hvilke spray/sprøyter man brukte hver uke.

Jeg brukte i forrige forsøk Suprecur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Prøveren på nr 2:-)

Har ikke hørt noe om det med annenhver uke. Jeg bruker Synarela nesespray og Puregon sprøyter. Skal bruke det denne gangen også. Men spør de om det. Hadde også fått ordnet alt med medisiner før du reiser. Da slipper du noe unødvendig stress og bekymringer:-)

Skrevet

Da har jeg snakket med Riksen, og jeg skal bruke samme medisiner som forrige gang, og jeg kan bruke den resepten jeg hadde fra forrige forsøk til å hente ut nesespray. Så da går jeg snart å får bestilt nesesprayen så apoteket har den til fredag.

Skrevet

Så bra at du skal ha samme medisiner denne gangen også. Er litt trygt med det en har brukt før. Så bra du får ordnet det før du reiser:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...