Krokka og prinsessa Skrevet 16. juli 2008 #1 Skrevet 16. juli 2008 Snuppa er snart 10 mnd. Begynner å bli veldig mobil nå. Er så usikker på om vi burde kjøpe lekegrind. Hadde vært kjekt å ha henne i når jeg eks. skal på do. Er det nok med en liten på ca 80*80cm som jeg kan få brukt for 500,- Eller burde jeg kjøpe en større dersom jeg først skal kjøpe??
Zitro Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 jeg har alltid sagt at lekegrind det trenger jeg ihvertfall ikke! Men etter at lillemor kom til verden og storebror skulle kose med henne heeeeeeele tiden så kjøpte jeg en brukt en på finn til bare 200,-. Angrer ikke et sekund! Hu stortrives i den, og ligger masse der og leker. Hun er nå bare 5 mnd da, så kan nok hende din vil ha litt tilvenningsproblemer siden hun alt er vant til å være mobil...
*smula* Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Det holder sikker med en på 80x80. Hun kommer helt sikkert å protestere i starten, men det får hun bare gjøre mens du er bl.a. på do.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Hadde ikke klart meg uten.Jeg har hatt lekegrind heletiden. Min sønn storkoser seg i deg. 80*80 er en grei størrelse
Krokka og prinsessa Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 Oppdatering: Vi var å kjøpte en ny lekegrind på 100*80 cm. Er kjempefornøyd! Den kan nemlig slås sammen kjempeenkelt! ;o)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Vi kjøpte lekegrind når gutten vår var 9 mnd, aldri brukt det til han før. Han syns det var helt toppers med en gang, å syns det enda (10 mnd). Aldri protestert i det hele tatt:-) Kjøpte en stor en til 1200 på barnas hus vi da, så han får rørt litt på seg. Kjempe kjekt når man ikke kan følge med, så man er trygg på at barnet er trygt:-) hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå