kaje Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Tiden har nå sneglet seg frem til dag 11..... og dethar vært og er noen nervepirrende dager. Klarte ikke styre meg og tok en CB digital natt til den 9 dagen... og selvfølgelig lyste det "ikke gravid" mot meg :-(( Fikk en skikkelig nedtur selv om jeg innerst inne vet at det er fortidlig å teste....Samlet sammen den positive energien igjen og hadde heldigvis en positiv dag igår. Når det gjellder symptomer så har jeg kun litt murringer og trykk nederst i magen.... leter selvfølgelig etter symptomer... Jeg lurer litt på om jeg vil få mensen hvis jeg ikke er gravid, jeg tar jo 800mg progesteron daglig... og det må jeg vel event. slutte med før mensen skal komme??? Men som sagt håper jeg fortsatt på at gullegget har festet seg godt :-)) Skal ta en blodprøve torsdag eller fredag. Lykke til alle dere andre også...
Gjest Skrevet 16. juli 2008 #2 Skrevet 16. juli 2008 Ønsker deg lykke til med innspurten, kaje:O) Testen på dag 9 teller ikke i det hele tatt, så her er det bare og samle sammen all positiv energi og stå løpet ut. Krysser fingre og tær for at du er GRAVID:) Det med Progesteron og mensen vet jeg ikke siden jeg ikke har noen syklus selv. Lykke til!! Stor klem:O)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Kjære Kaje. Dette er spennende ! Testen du tok på dag 9 må du se bort i fra- vi vet begge at det var for tidlig,ikke sant ? Håper for din del at testen er positiv denne gangen, jeg unner deg det virkelig ! Vedrørende progesteron så utsetter den syklus hos noen, men har aldri gjort det hos meg.Uansett,du skal ikke slutte med den før du vet 100% sikkert at løpet er kjørt.Noe du skal slippe denne gangen ).Jeg håper det er din tur nå ! Klem i fra
apriljente-66 Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Åh så flott!! Gratulerer! Ja nå er det bare å samle sammen positive tanker og se 9 mnd. lyst i møte Fortsett med progesteron, slik at den lille skal holde deg på plass. Krysser fingrene for at dette går bra. Jeg gleder meg til det blir min tur
Chaiemae Skrevet 16. juli 2008 #5 Skrevet 16. juli 2008 Håper virkelig det er din tur denne gangen Kaje. Krysser alt jeg har for at neste test er positiv.
Nina 40+ Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 Hei Kaje! Åh så spennede, krysser fingre og tær for at du er gravid, og at det sitter for 9 mnd fremover! Masse lykke til på neste testing!! :-)
Mille38 Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Hvordan går det med deg Kaje-tatt blodprøve? Er så spent!! Klem
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Kaje!! Hvordan går det med deg?? Jeg trenger en oppdatering før jeg reiser:)) xxxxxxxxxxxxxxxx alt for en positiv test nå!! Det fortjener du jammen! Stor klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Krysser fingrene for deg Kaje ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
kaje Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2008 Jeg drar og tar en blodprøve idag...er så nervøs...men det skal bli positivt!!!!! Fikk forresten en sms fra en venn som testet positivt imorges...hun har hatt ED i Barcelona :-)) dette er oppmuntrende. Ellers takk igjen for all støtte... dere er så utrolig søte alle sammen.
Mille38 Skrevet 18. juli 2008 #12 Skrevet 18. juli 2008 Så utrolig spennende Kaje:) Hold oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå