Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra rygg til mage for første gang, han er ca 4 mnd. Han er kjappere enn de andre to guttene mine var.

Hvor gamle var deres babyer når de snudde seg fra rygg til mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var 4,5 mnd. Snudd seg før det og men vet ikke om det var tilfeldig bare. Nå snur hun seg så fort hun blir lagt på rygg. heehe

Vansklig og skifte bleie og ta på klær . Lille kålormen min:)

Skrevet

Mi var nesten 6 mnd. før hun snudde seg. Nå er hun snart 9 mnd. og har såvidt begynt å krabbe.

Skrevet

Han var faktisk 10 uker første gangen, men det var litt sånn halvtilfeldig at han fikk det til. Gjorde det litt sånn hver andre-tredje dag i noen uker før det kom ordentlig da han var i underkant av 4 mnd. Jenta mi var tidligere og gjorde det daglig fra hun var 2 1/2 mnd.

Skrevet

min gjorde det første gang for en uke siden, da var han 4 mnd :)

Han begynte dagen etter at han fant føttene sine :P Dæven så fort det går *snufs*

Skrevet

10 uker her også fra rygg til mage, og nå går det rundt og rundt:) har kommet seg andre veien bare et par ganger og da skvetter hun fælt når hun lander med et brak..

Skrevet

nei nå løy jeg!hehe mente 14 uker!hehe litt forskjell det:)

Skrevet

Litt før 5 mnd,rundt 4,5 mnd tenker jeg.. Da begynte hun få skikkelig taket på det, og var rundt før jeg fikk snudd meg. Nå er hun 6 mnd,og snurrer begge veier hele tiden... :-)

Skrevet

Litt forskjellig her ja, de andre to guttene mine var 5 mnd og 6 mnd

Skrevet

Gutten min var vel ca 14-15 uker da han snudde seg fra rygg til mage. Nå er han snart 6mnd og øver iherdig på å rulle andre veien, og ikke minst å åle/krype. Men han kryper bare baklengs, så her er det masse frustrasjon for tiden.....

Skrevet

Emilie snudde seg fra rygg til mage da hun var litt over 3 mnd! :)

Fra mage til rygg da hun var 2.5 mnd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...