Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått datoer fra Alicante:))

Uttak torsdag, innsetting søndag eller tirsdag alt etter hvordan eggene klarer seg. Håper inderlig på og få satt inn blastocyster denne gangen, men time will show:)

Vi reiser ned på fredag. De skal bruke av den spermen mannen frøs ned når vi var til forsamtale. Skal visstnok ikke ha noe og si for forsøket at den ikke er fersk, og det er bra for det finnes ikke en sjanse i havet for at vi kan reise allerede i morgen. Det er det vi må skal vi rekke og være der til torsdag morgen...

Jeg gleder meg!!! JUHU!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Frøya :-))

Jeg ønsker deg LYKKE til med ED i Alicante.... skal krysse både fingre og tær for deg. Håper donor får ut mange flotte egg på torsdag, du må holde oss oppdatert... følger nøye med vet du :-))

Stor lykke klem fra kaje

Skrevet

Kjære Frøya-vennen :o)

Nå sitter du der med datoene klare,

billettene i handa,og sommerfuglene i magen :o).

Sender deg mine beste ønsker for turen.Denne gangen

skal du komme hjem med noe positivt i magen !!

Nyt turen som en ferie også,og la solen fylle deg med D-vitamin.

Det er også viktig for fertiliteten i flg. forskningen.

Tenker på deg min venn,og følger deg i tankene underveis.

Stor klem i fra

Skrevet

Da får du ha god tur til Alicante. Håper donoren får ut mange flotte egg. Lykke til med innsettingen og rugingen.

Skrevet

LYKKE TIL!!!!!!

Vet du om du får bare ett egg eller om du kan få satt inn 2? Er det så at man må betale for antall egg man setter inn? Eller betaler man kun for en innsetting? Bare nysgjerring på hvordan dette med ED fungerer :)

Men uansett... LYKKE TIL!!!!!! Tenk bare positive tanker og dette går bra!!!!!!

Skrevet

Tusen takk, jenter:))

Åh, som jeg gleder meg!! Skal ta det som en ferie om storkoooose meg i sola:))

Turbo; inkludert i prisen for ED er alle eggene som donor får ut, innsettingen og medisinene til donor. De setter inn to egg, og fryser evt resten. Man må betale ekstra for og fryse ned eggene, og for innsettingen av de senere. Ved fryseforsøk brukes assisted hatching:) Håper det var et forståelig svar.

Skrevet

Hei kjære Frøya

Jeg heier på deg!

klem♡

Skrevet

Masse lykke til Frøya, håper det er din tur denne gang. God tur:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...