Gå til innhold

Åpningstiden på St.Olavs i sommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ringe inn mens til fryseforsøk i august.

Noen som vet når St.Olavs har åpent nå i juli? Vet de har noe drift i sommer, men ikke når... Trenger svar på noe ganske fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er 32.for jeg er satt opp da.De sa at hvis jeg fikk igjen mens etter 25 juli så gikk det akkurat men innsetting når de er ferdig med ferie.

Skrevet

den beskjeden fikk jeg også... men frykter jeg får mens før..... det hadde vært så typisk at mensen kommer i løpet av noen dager nå og at jeg blir for tidlig for mitt 3 fryseforsøk.

Skrevet

Eg prata med en sjukepleiar idag der. Var telefontid frå halv ett til halv tre sa ho, men var lite å styre med idag så ho tok den når eg ringte i nitida. So du kan nå ringe dei:)

Eg skal ringe inn neste mens, fekk mensen idag etter mislykka frys. Forsatt to på frys..

Skrevet

Da får vi knipe så hardt vi klarer Tonemor72.hehe kanskje vi kommer likt da...da må vi følge hverandre.Jeg har tre egg på frys,så håååper det er ***gulleggene***. Jeg er oxo redd jeg skal få det tidligere enn forventet nå.

Skrevet

kanskje vi blir å sette inn samtidlig. Jeg har 4 igjen på frys. Hadde 7, men et var ikke liv laget og 2 misslykkede forsøk. Jeg har en sønn på 1,5 år som var det 8 egget (gullegget). Første forsøk :) Men det var ikke frys da. Har du noen barn eller er dette dine første forsøk?

Skrevet

Ja det blir spennende.,artig å ha noen å følge med som kommer likt.Det er vår første innsetting og har ingen barn.Vi har prøvd i 5år,har en tett eggleder og ellers finner de ingen feil...Fikk ut tolv egg i juni men ble avbrutt pga overstimulering...så nå går jeg og venter på mens..Håååååper på at den kommer etter Torsdag*****

Skrevet

hei bebbi

jeg har fått mens i kveld, så jeg blir med i uke 32. Ikke ofte man blir glad for å få mensen da må jeg si :) Reiser til london torsdag i uke 32, så jeg håper virkelig at jeg er klar før den tid. Men alt skal ligge til rette for at jeg skal få det til før jeg reiser.

Håper du å får mens snart da, så kanskje vi blir sittende sammen på venterommet :)

12 egg er jo KJEMPEBRA :) jeg hadde 8 egg, et ble min sønn Gabriel på første forsøk. Nå ønsker vi et barn til (det er jo luxus da syns jeg), jeg har hatt 2 forsøk som ikke lyktes og et egg som ikke var "liv laga". Så nå har jeg 4 igjen. Og det er jo noen :)

Når venter du mens da?

Skrevet

Så flott da,jeg har ikke fått det ennå og har ikke kjent så mye til at det skal komme heller...Jeg venter det disse dagene.

Glemte å skrive etter de tolv eggene at bare 5ble befruktet og 3 som overlevde til frys.Men det får holde håper vi..hehe

Håper jeg får det i morgen,det er ikke ofte man håper og er glad for å få den nei,...hehe har du fått noe ca dato for innsettinga da?Hvilke dag i syklusen begynner du på kuren?(hvis du ska gå på den da)

Skrevet

heia.

jeg kommer til å begynne på proginova (eller hva den heter) i morra tidlig. Man trenger jo bare et egg da, GULLEGGET for å bli gravid :) er du gammel da?

Skrevet

Har ennå ikke fått mens,har ligget med feber i tre dager(fått solstikk) :( veldig ubehagelig greier...

Jeg er 25 og mannen 30,vi har prøvd i 5år og alle legene har sagt at jeg er jo så ung så det er ikke noe å stresse med,men de skjønte vel at det ikke gikk når vi ikke klarte det selv...

Ja håper vi klarer oss med ett egg,"alle gode ting er tre"så da får jeg håpe de tre er gullegg;)

Skrevet

Jeg er 35 snaaart 36 og mannen min er 34:)

Skal på ultralyd på mandag 4 august og HÅPER jeg er klar for insetting onsdag den 6 august. Hvis ikke går det ikke, reiser til london 7 august. Men jeg har nå vært "klar" til insetting når jeg har vært på ultralyd, så da krysser jeg fingrene for at jeg er det denne gangen også ;)

Press fram mensen da :) Hvordan man gjør det vet jeg ikke da men.....

ALLE GODE TING ER :):):)

Skrevet

Ja håper du er klar før da da...

Presse fram den ja,eneste jeg vet er å ta en graviditetstest men har ligget å sovet med masse feber i hele dag så jeg rakk ikke apoteket.Får kjøpe den på mandag da hvis den ikke har kommet før den tid.

Skrevet

Ennå ikke kommet hos meg så nå må jeg sta å kjøpe en test så jeg kan komme igang...fikk tablettene i går,ringte og spurte om jeg snart skulle få de og da ble de sendt i hurtigpost.

Skrevet

kanskje du er gravid? Men mensen min var sein denne gangen også.... men ikke gravid nei. Burde sikkert tatt en test for å sjekka, men når mensen kommer så antar jeg at jeg ikke er gravid. Er igang med medisinene og er sur som er furie...... stakkar mannen min... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...